adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Izvor din Sinaia 2 grade grade

Sinaia , str. Badea Cartan, nr. 18  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Izvor din Sinaia


   Daniela din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.02.2016 - 26.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Are bucatarie unde poti gati ceea ce e ok daca ai un copil ,personalul super ok .fetita mea a fost incantata de o doamna de acolo si vrea sa revina aproape de statie.de transpport in comun si de gara sinaia sud, vom reveni cu drag
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele sunt putin cam praf .dar poate cu timpul se va schimba
   Ioan din Braila
nota: 3.5
schedule sejur: 18.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nimic pozitiv. La parterul pensiunii au un bar unde erau mai multe persoane care erau sub influenta alcoolului și făceau o gălăgie infernala și vorbeau și foarte vulgar...
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt mici, urat mirositoare, paturile sunt vai de mama lor și nici vorba sa se dea bonuri de casa.Așa ca am stat doar 2 nopți...
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nimic nu este conform cu realitatea.
   Florian B. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 12.07.2014 - 13.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am cazat cu sotia sambata spre duminica.Am ridicat cheia sambata la 10 si am revenit noaptea la ora 3 (aveau apa calda). Am eliberat camera duminica la 10. A fost liniste noaptea. Personalul amabil, saritor, camera si pensiunea erau curate, rezervarea am facut-o doar telefonic cu 5 zile inainte acelasi tarif ca si in cursul saptamani.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de obiective si de oras in rest este ok
   Alexandru N. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 23.02.2013 - 24.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca exista un living suficient de mare, unde poti sta la un pahar de vorba cu prietenii si as putea puncta si faptul ca exista intr-adevar un loc de gratar, afara un spatele pensiunii.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,