adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Ryana din Sinaia 2 grade grade

Sinaia , str. Calea Prahovei, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:8.3

Recenziile pensiunii Casa Ryana din Sinaia


   George P. din Buzau
nota: 9.3
schedule sejur: 16.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promtitudine, curatenie, ospitalitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat Pensiune pentru familii modeste
   Mihaela Oana din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 03.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Căldură la discreţie,parcare la pensiune,linişte,curăţenie,lenjerii foarte curate
   Alina Marina din București
nota: 8.3
schedule sejur: 01.10.2016 - 02.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozele sunt reale, camera este curată, încălzită, așternuturile sunt curate, în baie este curat, dotată cu prosoape, săpun și hârtie igienică
- apa de la baie este foarte caldă și la orice oră
- proprietarul este de treabă și înțelegător
- vila este prezentabilă
- în apropiere se află și magazinul Penny, la 2 minute de mers
- se află și o bucătărie dotată cu tot ce ai nevoie și pe fiecare etaj se află câte un frigider
- afară în curte se află și un grătar pentru cei doritori
- vila este curată și întreținută și se merită, pentru noi a fost bine, fiind un grup de tineri și nu prea am stat în vilă, doar pentru somn și duș, dar asta este și ideea când mergi la munte, să ieși în aer liber cât mai mult timp
thumb_down
Aprecieri negative:
Zona este relativ liniștită, singurul minus ar fi că este aproape de stradă, dacă deschideți geamul o să auziți trenul(gara fiind aproape) și mașinile și cei care doresc liniștite totală o să le audă garantat
- și încă un minus ar fi curtea micuță
   Gheorghe Marian S. din Oradea
nota: 9.2
schedule sejur: 23.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie.ambient placut.seriozitate din partea gazdei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa locurilor de parcare.o reclama mai vizibila pe cladire.
   Mihaela din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 11.11.2015 - 15.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate, curatenie, camera spatioasa, apa calda non stop, caldura non stop, conditii de 4 stele, colegii care s-au cazat la P**** nu au avut apa calda , usile erau roase de soareci, deci mult peste conditiile de 4 stele de la hotel.M-am simtit ca si acasa. Va multumesc!
   Cristian din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 16.10.2015 - 18.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, calduroase.
Apa calda tot timpul.
   Tania din Victoria
nota: 10
schedule sejur: 28.05.2015 - 29.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi am amanat rezervarea, personalul a fost intelegator si amabil. Zona superba, liniste. Camerele spatioase si curate. recomand
thumb_down
Aprecieri negative:
   Maria P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.08.2013 - 30.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine plasata fata de gara si fata de Penny(avand in vedere faptul ca a plouat torential).Nu am avut nici un fel de comentariu referitor la camera. Buna si cu mult bun simt doamna proprietara. Am sa mai ma duc acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
As avea un minus totusi. La baie canalizarea se infunda. Nu am depus plangere deoarece am rezolvato noi.
   Elena din Galati
nota: 7.5
schedule sejur: 15.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cald in camere, personal de treaba, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bucataria se putea mai utilata.
   Simona M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 08.11.2012 - 10.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul foarte amabil, camera foarte bine incalzita (eu am fost in noiembrie).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este pentru cei sensibili la zgomot, se afla chiar la strada.
CONTACT UNITATE
Popa Valentin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,