adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Soare din Sighisoara 3 grade grade grade

Sighisoara , str. H. Teculescu, nr. 11  
Nota 9.8/10 Excepțional !
121 recenzii
Alexandru din Voluntari (13.10.2017)

Gazde de nota 10 Camera a fost excelenta, confortabila, cu toate facilitatile necesare Locatie centrala

​Capacitate: 14 adulți și 2 copii în 7 spații de cazare.
Pensiunea Casa Soare, situata in centrul istoric al orasului, aproape de diferite obiective turistice:cetatea:unica cetate medievala locuita din Europa; manastirea Sf. Dumitru. Dispunem de 4 camere duble mici, 1 camera tripla si 1 camera de familie-3 locuri. Separat avem bucatarie+ sala de mese comuna, foisor in curte si parcare gratuita cu intrare din str. Consiliul Europei nr. 2A. Check-in-ul dupa ora 18, numai cu avans.
parcarea este gratuita DAR trebuie solicitata IN cerere rezervare.Aerul conditionat este cu cost suplimentar.
vinerea SE aplica PRET DE weekend.
Check IN- intrare : 14-20
Check OUT-iesire :7.30- 11.00
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check sala de mese
  • check închirieri biciclete

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,