Casa Venesis House din Sighisoara

Sighisoara, str. Ecaterina Varga, nr. 12 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5 / 7 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.71
insert_emoticon Servicii:9.43
lightbulb_outline Curățenie:9.72
weekend Confort:8.86
monetization_on Prețuri:9.72
location_on Localizare:9.57
   Andrei A din Galati
nota: 9.17
schedule sejur: 18.12.2018 - 21.12.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret, căldura din plin
thumb_down
Aprecieri negative:
Spațiul destul de mic
   Sebastian S din Medgidia
nota: 10
schedule sejur: 03.11.2018 - 10.11.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni super
   Marian din Buzau
nota: 9.33
schedule sejur: 14.10.2018 - 15.10.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea si amabilitate gazdelor, curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Faptul ca in curtea pensiunii exista un bar in care au acces si persoanele din afara pensiunii. Dar nu au deranjat.
   Oana O din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2018 - 13.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasată aproape de cetate
Aer condiționat
Curat
Gazda s-a oferit chiar să ne ia de la gară
thumb_down
Aprecieri negative:
Prețul afișat pe site în momentul în care am făcut rezervarea s-a schimbat până am ajuns acolo. Am plătit cât este acum afișat, dar am trecut cu vederea, diferența nefiind mare.
   Mihaela din Galati
nota: 9
schedule sejur: 17.07.2018 - 18.07.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
Gazda primitoare, a oferit detalii in legatura cu ce putem vizita
Frigider in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu a avut balcon
   Stoica din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 09.04.2018 - 11.04.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,ospitalitate,condiții bune.
   Eugen din Lupeni
nota: 9
schedule sejur: 06.03.2018 - 07.03.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos, curat, primitori, zona foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate trebuia să ne anunțe că au muncitori la extindere.
CONTACT UNITATE
Ion Dîcă
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.