adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristina din Sibiel 2 grade grade

Sibiel , str. Principala, nr. 137  
​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare.
Pensiunea dispune de 12 locuri de cazare, sală de mese pentru 50 de persoane, filigorie, terasă cu grătar, bucatarie la dispozitia clienților, o gradină mare cu livadă de pomi fructiferi (meri, peri, pruni, nuci, cireşi, vişini), viţă de vie, 2 curţi interioare si spaţiu de parcare în curte.

Oasepeții pensiunii pot opta doar pentru cazare, dar și pentru masa (mic dejun/dejun/cină) ce vor fi preparate din produse tradiționale.
Organizam de asemenea o serie de evenimente ca nunți, botezuri, zile onomastice, etc.

cat Tv şi televizor în fiecare cameră;
- doua camere cu balcon cu vedere spre munti;
- filigorie in curte;

Va așteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check livada

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristina Banciu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,