adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sarmis din Sarmizegetusa 3 grade grade grade

comuna Sarmizegetusa , sat Sarmizegetusa, nr. 82  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Sarmis din Sarmizegetusa


   Nicoleta R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune foarte bine pusa la punct și organizată, personalul foarte amabil , mâncarea foarte buna , camerele curate și amenajate destul de frumos.
Curtea este minunata și foarte mare , nu te poți plictisi, iar piscina interioară te scăpa de orice stres. Felicitări și o recomandam cu drag pentru cei ce nu au avut ocazia sa ajungă pana acum în aceea zona.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Claudiu B. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost la Sarmis de Craciun 2016!
Nota 10 mancarea, 10 gazdele, 10 conditiile de cazare, 10 caldura, 10 programul artistic, 10 servirea, 10 personalul, 10 pentru preturi.
Foarte bine doamna Vali!
A fost un Craciun superb, gazdele au facut totul sa ne simtim bine.
Mancare gustoasa si destula.
Frumoasa zona din jur, frumoasa curtea
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurele puncte negative pentru care dam minus 10 si nu 10 clar sunt: apa rece din piscina! (trebuie gasita o solutie eficienta in costuri de incalzire a apei piscinei, care este bucuria copiilor), si scaunele tapitate cu blanuri de animale, de pe care se duce groaznic blana, eram cu spatele plovarelor/bluzelor plin de par de animal cand ne ridicam de la masa).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
E o mica neconcordanta intre numerotarea camerelor de pe Turist Info si numerotarea de pe site-ul propriu al pensunii
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Manuela din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 01.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții excelente de cazare și masa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa din piscina prea rece. Sugestii: sauna.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Ion D. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 30.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea locatiei,existenta unor mijloace de petrecere a timpului in interiorul acesteia, multe flori, ambianata generala, mancarurile, modul de preparare si prezentare al acestora.Pentru bucatarie ,nota maxima.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier vechi ( pe alocuri) care emana un miros nu tocmai placut, patul"zgomotos", mobilier usor degradat in baie , apa nu " stie " sa se scurga nici din cadita , nici din chiuveta pe unde ar fi normal , ceea ce provoaca usor disconfort si chiar un miros neplacut.
   Viorel din București
nota: 9.7
schedule sejur: 26.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul de vis si amabilitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul mai diversificat
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Eugen P. din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina si terasa peste ateptari. Mancarea este proaspata si buna, dar va trebui sa asteptati pentru ca se pregateste dupa comanda. Zona este pitoreasca si linistita, cu foarte putini turisti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa pliante cu harta zonei si locurile turistice de vizitat.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Anghelus I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2015 - 02.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune rustica dotata cu tot ceea ce este necesar unui sejur foarte placut intr-o zona deosebit de frumoasa si cu multe obiective turistice. Curatenia desavarsita si personalul foarte amabil ne-au ajutat sa ne relaxam si sa dorim sa revenim. Vom reveni cu placere.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Ghinea din Alexandria
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumoasa locatie, pensiune, personal.
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Mihai din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 06.05.2013 - 07.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O ambianta foarte placuta, curatenie in camere, pat confortabil, un mare plus cand vine vorba de petrecut timpul liber in incinta pensiunii. Te simti cu adevarat bine, eu unul m-am simtit... :)
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Valentin din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 04.05.2013 - 05.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune draguta care detine o curte interioara chiar placuta, personal serviabil si de viata, camere ok si un plasament fata de oras si obiective turistice rezonabil in concordanta cu multa alte oferte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Programul pentru masa ar trebui sa cuprinda un orar mai largit sau macar unul adaptat clientilor care in speta sun in concediu si nu au neeaparat un program de masa fix si care sa tina de un interval orar.
   Cornel din Craiova
nota: 8.2
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina este extraordinara, de asemenea piscina este un plus.
thumb_down
Aprecieri negative:
Programul bucatarie/bar se termina la 21.00, daca ai program scurt lasa clientii cu produsele lo r- mancare si bautura....dar daca vrei sa faci bani....mareste personalul,,,mai multi oameni..
   Corina P. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 18.03.2013 - 23.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune cu foarte multe accese la facilitati:(piscina, tenis de masa, de camp, terase foarte frumos amenajate, rustic,mancarea foarte gustoasa, serivicii idem).
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile la mancare, comparativ cu alte pensiuni(trei, patru stele), putin cam ridicat. Am fost si la hoteluri 4 stele, unde in cazare era inclus si micul dejun (cazarea ca pret era cam similara cu cea de la pensiune).
CONTACT UNITATE
Pensiunea Sarmis
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,