adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Domnescu din Saliste 3 grade grade grade

comuna Saliste , sat Saliste (localitate in judetul Sibiu), str. Foltesti, nr. 59  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Domnescu din Saliste


   Simona P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea foarte frumoasa. Camere mari , curate , aranjate cu gust.
Gazdele extraordinare. Ce sa mai spun de mancare.... Foarte buna si '' ca la mama acasa''.
Ne-am simtit foarte bine si speram sa mai revenim.
   Alexandru S. din Braila
nota: 9.5
schedule sejur: 17.04.2015 - 19.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdă și personal formidabile, foarte amabili și prietenoși
   Gilbert P. din Brumath
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2013 - 08.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super pension, excellent accueil, bonne cuisine, esprit familial, super maitresse de maison Maria.
   Nicolae S. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 08.05.2013 - 13.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oamnei care stiu sa te faca sa te simti bine, sa te odihnesti, sa petreci cateva zile de concediu si sa pleci foarte foarte multumit. Multumim Familiei Domnescu pentru zilele petrecute la pensiune. Cu siguranta vom reveni si cu alti prieteni. Multumim.
   Florin S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2012 - 13.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si profesionalismul proprietarilor, daruirea cu care inconjoara toti clientii pentru ca acestia sa se simta mai bine ca acasa..
   D. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 01.10.2010 - 03.10.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost placut surprinsa sa discut cu dna pe telefon in timpul ce eram pe drum inspre pensiune. A fost liniste, si asta a contat cel mai mult. Am vizitat Salistea, si imprejurimile cu masina. Este mult mai ingrijita pensiunea fata de altele, nu are mucegai in baie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Si peste zi este nevoie de caldura in camere. La cabina de la dus este rupta partea de jos. Usa nu se inchidea etans, facea un zgomot. Eventual inca o patura in camera si un sapun la baie.
CONTACT UNITATE
Maria Domnescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,