Pensiunea Dor de Codru din Sadova

Sadova, str. Harnei, nr. 625  
Adriana Filofteia din Galati

Totul a fost minunat! Gazdele au fost foarte primitoare, mancarea gustoasa, peisajele superbe... Un colt de rai...

​Capacitate: 33 adulți în 13 spații de cazare
Va oferim cazare in camere cu baie, balcon si incalzire centrala.

Camerele moderne, primitoare si echipate la standarde moderne, vor face din sederea la Dor de Codru o adevarata relaxare.

Bucataria cu preparate atat din zona traditionala bucovineana cat si cu specialitati europene alaturi de diversitatea de bauturi intalnita in barul pensiunii, vor satisface gusturile celor mai pretentiosi oaspeti. (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check cramă
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Fam. Craciunas
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.