adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana David din Sadova

Sadova , str. Principala, nr. 100  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10.0/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile cabanei David din Sadova


   Mircea N. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cuiratenia, bunul gust in amenajarea camerelor, confortul, amplasarea locatiei. Buna calitate a felurilor de mancare servite. Nu in ultima instanta amabilitatea personalului.
   Octavian din Brăila
nota: 9.8
schedule sejur: 01.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente, mancare traditionala, ca la mama acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpul s a scurs foarte repede.
   Simina R. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 27.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambient placut, angajatii pensiunii cat si gazda amabili, primitori!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista niciun minus, am plecat de acolo in totalitate multumiti!
   Claudiu din Zalau
nota: 10
schedule sejur: 05.01.2017 - 07.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primirea, Comunicarea, Locatia, Amenajarile, Finisajele, Restaurantul, Mancarea (un mare plus pt, bucatar !), Atitudinea angajatilor, Serviciile/Optiunile incluse. Toate au fost la superlativ.
Vom reveni cu siguranta!
Multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
NU avem nimic de reprosat prorietarului si/sau angajatilor sai. Dimpotriva. Doar Multumiri.
CONTACT UNITATE
Alina Constantinescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,