adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Haras din Rucar

comuna Rucar , sat Rucăr, str. Scarisoara, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Haras din Rucar


   Codreanu S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, Proprietarii de nota 1000000, piscina si ciubarul cu apa curata, Camerele impecabile, Cea mai buna alegere, Am avut cel mai frumos concediu vom reveni cu siguranta
thumb_down
Aprecieri negative:
Muste sacaitoare aici s-ar putea pune niste plase
   Mircea Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea este impecabila, camerele sunt foarte curate , dotate exact cu ceea ce e nevoie, baia este curata si este dotata cu absolut toooot .
Este o pensiune de nota 10 ca fel ca gazda , foarte primitoare.
Cu siguranta mai venim !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista asa ceva !
   Radu G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.03.2017 - 19.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O realitate chiar mai buna decat in pozele afisate.Gazda foarte permisiva si mereu la dispozitia noastra pentru diverse probleme.Spatiile de cazare sunt foarte bune,curtea spatioasa cu diverse zone de relaxare.Acces bun la vila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit niciun minus in perioada respectiva
   Duca din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele de nota 100. Foarte amabili si pretenosi. Curatentie in vila. Bucataria complet utilata. Hot tub-ul si-a meritat asteptarea :D, O sa revenim cu mare drag!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
CONTACT UNITATE
Felicia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,