adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Padurarului 1 din Rucar

comuna Rucar , sat Sătic, str. Sat Satic, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Padurarului 1 din Rucar


   Adrian D. din Baicoi
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.02.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
La email nici o sansa doar telefonic pe sait scrie ca se inchiriaza camere la telefon doar integral
   Alexandrina C. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj minunat, amabilitatea gazdelor, facilitati pentru a-ti pregati singur mesele, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de la soseaua principala pana la cabana neasfaltat sau macar pietruit. Mult praf pana ajungi la cabana. Bineinteles ca acest lucru nu tine de gazda de la cabana sau tine si de ea si de cei care locuiesc in zona.
   T. din Gaesti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.07.2010 - 26.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana arata foarte bine, am avut la dispozitie o bucatarie complet utilata, proprietarii sunt oameni simplii, dar foarte atenti. Ne-au pus la dispozitie absolut tot ce am cerut. Totul este foarte curat, fiecare etaj are baia lui si din orice camera ai privi pe fereastra peisajul este minunat. Nu mai stiu nemele ciobanescului care ne-a pazit usa peste noapte, dar este un paznic pe cinste, insa nu prea-i place sa fie mangaiat. Pretul cabanei nu a fost foarte mare, doar ca am fost noi mai putini decat am calculat initial si a trebuit sa mai punem ceva banuti pentru cei care n-au mai venit. Dar au fost doua zile de vis. Liniste, aer curat, gazde bune si distractie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu va deranjati sa va luati telefoanele la voi. Nu-i semnal in nici o retea.
CONTACT UNITATE
Aron Cojocaru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,