Cabana Catun fericit din Rucar

Rucar, sat Sătic, str. SATICUL DE SUS, nr. 15  
​Capacitate: 18 adulți și 16 copii în 6 spații de cazare
Cabana se afla la poalele muntilor Piatra Craiului pe raul Dambovita,la 15 km de comuna Rucar si la 10 km de comuna Podul Dambovitei.

Cabana are 6 camere, 4 cu baie proprie si 2 cu baile pe hol (fiecare camera cu baia ei). Trei dintre camere au cate 2 paturi si celelalte 3 au 3 si chiar 4 paturi.

La parter este o sufragerie foarte mare cu bucatarie si baie. In curte se afla un foisor cu gratar.

Loc (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.