adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sarah din Rausor

Rausor , str. Izvorului, nr. 16/3  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Sarah din Rausor


   Petre din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 02.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona placuta, linistita.
Personal primitor, binevoitor, flexibil.
Punct de plecare in traseele montane ale zonei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista semnal pentru nicio retea de telefonie, ar trebui poate sa fie precizat acest aspect la descriere.
Daca folosesti ca baza aceasta locatie, atentie, traseele sunt destul de lungi.
   Ciotlaus O. din Cluj-napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 13.02.2015 - 15.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte primitor , binevoitor si atmosfera a fost placuta.
   Vasile din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, mancarea gustoasa, spatiu curat, totul a fost ok, pacat ca au fost doar 3 nopti, speram sa revenim la vara pt. Ca sunt multe de vizitat dar acum nu s-a putut din cauza zapezii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuiesc actualizate informatiile afisate pe turist info
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pret pachet/noapte
-mai clar/exact traseul din Hateg pana la pensiune

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare. .
   Petrica C. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 10.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Atmosfera calda
2. Personal deosebit de primitor si deschis nevoilor clientilor
3. Flexibilitate la orele meselor
Datorita ploii, am stat putin dar ne-am simtit foarte bine cu gazdele noastre deosebit de sufletiste.
O sa revenim cu siguranta !
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici aspecte la instalatiile sanitare. Si nu e de facut vreun caz din asta cat ai liniste, masa si personal sufletist in acest loc. Asa ca plimbarile pe munte au o baza solida.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii pensiunii au fost foarte primitori, mancarea ok, spatiu curat, linistit, placut amenajat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista semnal pentru nicio retea de telefonie, singurul mod de comunicare il reprezinta telefonul fix al pensiunii.
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,