adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Victoria din Rasnov

Rasnov , str. Sos. Branului, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Victoria din Rasnov


   Constantin D. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O alegere perfecta pentru petrecerea unui sejur, fie ca iubiti natura si linistea, fie ca santeti iubitori ai sporturilor practicate pe munte(atat vara cat si iarna).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut motive de nemultumire.
   Mirela din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 04.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primire calduroasa, liniste, confort.
   Andrei din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 17.07.2012 - 21.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost conform descrierii: curatenie ok, dotari ok, acces la bucatarie complet utilata, personal ok, discretie maxima etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este situata la drumul national ce strabate Rasnovul, poate fi o problema cu zgomotul pentru unii; pentru noi n-a fost.
   Raluca din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 25.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si ingaduitor. Localizare excelenta. Camere incalzite foarte bine, spatioase, curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi utila prezenta in camera a unor scaune si a unui cuier, iar in baie a unui dulapior/etajera suplimentar(a).
   Mihaela G. din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 17.01.2012 - 19.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de drumul ce duce in Poiana Braosv; in centru, aproape de cetate si celelalte puncte de interes; bucatarie la dispozitia turistilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   R. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 02.04.2010 - 05.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos, confortabil, cu gust, aproape, pret promotional de Pasti convenabil, parcare spatioasa, si altele. . .
Succes in continuare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foisor mic, gratar neacoperit, mai trebuie ceva scaune de plastic sau sezlonguri prin curte ptr plaja pe peluza, sistem de aerisire a livingului de la parter cam zgomotos si nu prea eficient.
CONTACT UNITATE
Mihaela Munteanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,