adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cold Mountains din Rasnov

Rasnov , str. Mihai Eminescu, nr. 131  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Cold Mountains din Rasnov


   Vlad din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 30.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere noi, curate si elegante.
thumb_down
Aprecieri negative:
Antena tv nu prea functiona, se vedea prost cu purici. Hartia igienica s-a terminat in prima zi si nu a fost adusa alta (e adevrata nici nu am cerut).
   Marc din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte dragut.
Camere si bai curate.
Curte mare.
   Bogdan din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 09.01.2013 - 12.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda ospitaliera,discreta orientata spre multumirea clientilor.Conditii excelente pentru o vacanta/mini-vacanta in zona Rasnov.
   Simona din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 03.10.2012 - 06.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea se afla intr-o zona linistita;
- gazda a fost amabila;
- am putut sa facem chek-in-ul si check-out-ul cand am dorit;
thumb_down
Aprecieri negative:
Avand in vedere ca am avut acces la bucatarie, ne-ar fi placut sa gasim acolo si o tigaie/ un ibric;
   Mihail C. din Balotesti
nota: 9.3
schedule sejur: 12.11.2011 - 14.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In camera au fost peste 20 de grade, suficient sa dormi in maneca scurta.
- apa calda in permanenta.
- parcarea in curtea vilei.
- portile incuiate in permanenta.
- zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia un pic cam mica.
- parcare cu 2 locuri dispuse liniar. Trebuia sa discuti cu ceilalti la ce ora vrei sa iesi cu masina.
- localurile si restaurantele sunt greu accesibile fara autoturism personal.
CONTACT UNITATE
Alina Soiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,