Hotel Radsor din Rasnov

Rasnov, str. Ion Creanga, nr. 2  
​Capacitate: 74 adulți și 16 copii în 37 spații de cazare
Este un hotel nou,de o discreta eleganta,situata la poalele cetatii Rasnov,care domina de secole frumosul oras transilvan.Serviciile de cazare de o calitate deosebita ,sunt armonios completate ,de un restaurant elegant ,cu loc de joaca ptr.copii,unde preparatele mediteraneene,fac casa buna cu cele clasice.O splendida cofetarie ,ne rasfata simturile cu o gama variata de prajituri sasesti cat si new (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.