adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Cheile Cetatii din Rasnov 3 grade grade grade

Rasnov , str. Cheile Rasnoavei  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
3 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 3).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:8.3
Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile cabanei Cheile Cetatii din Rasnov


   Camelia B. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.05.2017 - 31.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare foarte buna, desigur, dar asta se poate spune despre toate celelalte pensiuni de pe valea respectiva.
Proprietarul a fost foarte dragut si serviabil si ne-a gasit un loc (la "La Noi"), nu departe pe aceeasi vale, unde sa mancam, desi era trecut de 8 seara si locul respectiv, un club privat, nu era oficial deschis.
in rest, pensiunea e destul de confortabila si dotata cu de toate. Cum sederea mea a fost de doar o noapte, noapte in care am fost singurii cazati in pensiune, nu am avut timp sa trag prea multe concluzii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sederea scurta, de doar o noapte, nu a dat timp de observat minusuri.
   Constantin din Otopeni
nota: 8.2
schedule sejur: 03.02.2017 - 06.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Excelent daca ai exclusivitate. Gazde prietenoase. Spatiu larg in living. Facilitati de gratareala bune daca vi cu lemnele si carbunii tai. ;)
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolare fonica slaba. Grupul nostru galagios a intrat in conflict cu alte familii care vroiau liniste. Tenisul si biliardul sunt pe bani. Scara de acces la etaje riscanta ptr copii.
   Ionatan din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 10.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste si aer curat. Curățenie si atentie la dorințele noastre. Merita vizitata pensiunea
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-ar fi plăcut sa se servească ssi micul dejun la pensiune. Nu e neapărat un minus,dar cred ca ar deveni un plus
CONTACT UNITATE
Leonard Budescan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,