adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Nabarog din Rasinari 2 grade grade

Rasinari , str. E. Ciuceanu, nr. 1771 (la aprox. 13.0 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.8
weekend Confort:9.2
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9

Recenziile pensiunii Nabarog din Rasinari


   Mihai L. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de Sibiu
-curte mare, curatenie deosebita, gazda foarte amabila, conditii foarte bune de cazare si petrecere a unui timp placut in chiar spatiul pensiunii
-pensiunea este foarte usor de gasit si localizata pe o straduta linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Rodica Emilia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut chiar tot! Pozitia, ambientalul, modul in care noi am fost tratati de catre gazde si in mod deosebit, curtea, cu multa verdeata, aranjamente florale si foisoare.
   Viorica din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul - gazdele, confortul, pretul, masa - excelent
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de obiectat
   Cezara din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea foarte frumoasa, bucatariabutilata cu de toate, gazde saritoare si placute, imprejurimi, peisaj minunat.
   Andra Elena din Piatra Neamt
nota: 8.8
schedule sejur: 12.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si bun gust. Liniste si un pret destul de accesibil!Recomand
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de obiectat
   Sorina B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte amabile,am primit din partea casei țuică și papanași.Camerele sunt plăcute iar curtea superbă .Am fost cazați în camera din spate cu ieșire pe terasă de unde se vede întreaga grădină .Pentru prețul plătit condiții excelente.
   Ecaterina P. din Buzău
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte ospitaliere (au răspuns prompt tuturor cererilor suplimentare), curățenie exemplară, multe facilități pentru petrecerea timpului în aer liber iar d-na Nabarog face niște gogoși excelente!
   Manuela din Deva
nota: 9.7
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna si portii generoase.
Locatie foarte placuta si linistita. Ideal pentru cei ca isi doresc o perioada de refacere.
Imprejurimi foarte plcut de vizitat.
   Teodora din Chitila
nota: 9.8
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare si bautura foarte bune
- Gazde ospitaliere
- Liniste, exact ce trebuie intr-un concediu
- Obiectivele turistice nu sunt departe: 1. Sibiu, exista autobuz la fiecare ora.|| 2. Paltinis, pentru cine vine cu masina, e accesibiul.

P.S. Intrebati gazdele pentru curiozitati :) (sunt in zona)
   Razvan din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 20.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si solicitudinea gazdelor;
- mancarea foarte buna si in portii indestulatoare;
- posibilitatea cazarii unui copil in al treilea pat;
- posibilitatea pastrarii bicicletelor in siguranta (atat in curte - intr-un loc adapostit de intemperii cat si in camera) si existenta unui spatiu potrivit pentru realizarea intretinerii-reparatiilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cioara din copacul de peste drum. Dimineata croncanea mai precis decat ceasul... :)
   Felix din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.08.2012 - 19.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea deosebita si increderea deplina a gazdei
+ gradina cu foisoare si balansoar, ideala pentru relaxare in aer liber
+ micul dejun bogat
thumb_down
Aprecieri negative:
Scaune cam mititele in camera
   Razvan C. din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea, curatenia, bunul gust,
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin mai spatioase si mai prietenoase camerele.
CONTACT UNITATE
Marcela Nabarog
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,