adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Melania din Rasinari

Rasinari , str. Sub Costite, nr. 1540 (la aprox. 13.0 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Melania din Rasinari


   Adina din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 04.01.2016 - 06.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este a doua oară când ne-am cazat la pensiunea Melania. Am mai fost în urmă cu câțiva ani, ne-a plăcut şi am revenit, în principal datorită gazdelor, care sunt foarte discrete, amabile şi serviabile. Am fost cazați în apartamentul cu două camere, care au fost spațioase şi foarte bine încălzite, având în vedere că am fost într-o perioadă cu temperaturi scăzute. Ne-au fost puse la dispoziție prosoape curate. Pensiunea e amplasată foarte aproape de centrul comunei, foarte aproape de magazine. Internetul a mers foarte bine pe mobil (de pe laptop nu am putut accesa internetul).
thumb_down
Aprecieri negative:
De data aceasta nu am fost aşa de mulțumiți de curățenie, pentru că nu s-a făcut curat în baie sau în camere deloc pe perioada şederii noastre (inițial am făcut rezervarea pentru două nopți, dar ne-am simțit bine şi am prelungit şederea cu alte două nopți) şi nici nu a fost ridicat gunoiul din bucătărie.
   Adrian din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 29.05.2015 - 31.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, amabilitate
   Maria din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret/calitatea serviciilor foarte bun, curat, liniste, distante relativ mici fata de Sibiu, Paltinis, Dumbrava, personal dragut.
   D. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.08.2010 - 09.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, spatioase, curate. Paturi imense. Geamuri termopan. Curtea si balcoanele pline de ghivece cu flori. Bucatarie modern si complet utilita. Gratar in spatele casei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei curti cu iarba si eventual a unui loc de joaca pentru copii.
CONTACT UNITATE
Bratu Melania
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,