adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bendorfeanu din Rasinari 3 grade grade grade

Rasinari , str. Crucii, nr. 1611 (la aprox. 13.0 km de centrul loc. Sibiu)  
Primesc invitația de a lăsa o recenzie doar turiștii care au solicitat cazare​ și a fost acceptată de către hotelier. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Bendorfeanu din Rasinari


   Catalin S. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2015 - 03.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile oferite - all inclusive pentru Revelion 2016 - excelent!
Am fost colindați de un grup de copii din Rășinari - tot respectul pentru părinții și profesoara acestora, mulțumim gazdei că a organizat acest colind
Servire excelentă
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu încălzirea și apa caldă la începutul perioadei de cazare
   Natalia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul extrem de amabil, gata sa fie de ajutor in orice moment si in acelasi timp discret. Confort ireprosabil al camerei. Curtea larga, curatenie. Usor de ajuns de la sosea. Si deloc in ultimul rand mancarea exceptionala!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumurile extrem de proaste, neasfaltate-asta nefiind, evident, imputabil pensiunii
   Valentin din Navodari
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie , liniste , mancare excelenta !
   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2013 - 13.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste (daca nu-i consideram pe copiii nostri, care-au zmotocit pisica 24/7), flexibilitate privind ora mesei.
Mancare buna, variata si suficienta.
Gazde amabile si discrete.
Avem de gand sa revenim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu.
   Danut din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc numai bun pentru cei ce vor sa petreaca timpul intr-un loc foarte linistit si foarte frumos. Personalul pensiunii este extraordinar asa ca nu va va parea rau ca ati ales aceasta pensiune. Pentru a putea vizita toate obiectivele turistice din zona e nevoie de masina.
thumb_down
Aprecieri negative:
In perioada in care am stat cazat se reabilitau strazile in localitate ceea ce crea un pic de disconfort.
   Andrei din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 05.04.2013 - 07.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
CamerÄ curatÄ;
- GazdÄ amabilÄ;
- Locaie accesibilÄ;
   Robert G. din Chisineu Cris, Arad
nota: 9.3
schedule sejur: 29.11.2012 - 02.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdei, curatenia in camere, liniste.
   A. din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.12.2010 - 30.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte ospitaliera
Curatenie in camera
Pensiune moderna
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,