Vila Ozon din Ranca grade grade grade

Ranca, str. Cornesu Mare, nr. 45-46  
Nota 9.64 / 19 recenzii 10 - Excepțional !
Andreea din Galati

Am revenit cu drag la Vila Ozon si ne-am bucurat inca o data de atmosfera relaxanta si aerisita, completata de o priveliste minunata. Gazdele, ca si prima data s-au purtat exemplar si au fost foarte primitoare.

​Capacitate: 24 adulți în 12 spații de cazare
Vila Ozon,intrata in circuitul turistic in anul 2013,detine certificat de clasificare eliberat de Autoritatea Nationala pentru Turism,fapt ce reprezinta,pentru d-voastra,garantia dotarilor si confortului hotelier de 3 stele,conform legislatiei in vigoare.

Este situata in statiunea Ranca,la 1650m altitudine,la o distanta de 600m de partia de ski cu telescaun de pe vf.Papusa.Accesul se face direct (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Carmen si Valentin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.