Pensiunea Valea Mariei din Ranca grade grade grade grade

Ranca, str. Ioan Roibu, nr. 23  
Nota 9.53 / 66 recenzii 10 - Excepțional !
Andrei din Bucuresti

Locatia, serviciile, ospitalitatea gazdelor

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Important!
1. Functionam si in timpul saptamanii oferind cazare si restaurant!
2. Pentru sejururi mai lungi de 3 sau 4 zile oferim reduceri - oferta valabila doar in extrasezon! detalii pe siteul pensiunii.
3. Pentru turistii fideli sau cei care ne urmaresc pe facebook oferim reduceri suplimentare!

Situata la intrarea in Ranca dinspre Novaci, langa padurice, pensiunea va ofera:
- Pastravarie(aveti (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check închirieri biciclete
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Maria Rodica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.