Pensiunea Rubin din Ranca

Ranca, str. Gh Tatarascu, nr. 148-1  
Nota 8.8 / 31 recenzii 10 - Foarte bine
Grigore din Gaesti

Locatia, gazdele foarte primitoare. Multumim frumos! Vom reveni cu drag si anul viitor!

​Capacitate: 22 adulți și 2 copii în 9 spații de cazare
Situata chiar in centru statiunii Ranca la numai 50 m de partia de ski, pensiunea Rubin va ofera cazare in 9 camere, dispune de bar si restaurant propriu.

Camerele sunt doatate cu bai proprii, frigider, Tv, Cd Player cu Mp3.
Va așteptăm !.
important :Acceptam tichete de vacanța !!!

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Aura Geana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.