adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Paradis din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. Ghe. Tatarescu nr. 113-115  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.8
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Paradis din Ranca


   Ionut din Slanic Prahova
nota: 8
schedule sejur: 03.07.2017 - 04.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba, gazda primitoare si binevoitoare la solicitarile noastre.
   Costel T. din Rosiori De Vede
nota: 9.2
schedule sejur: 16.02.2017 - 19.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj frumos , mâncare buna , oamenii ospitalieri . Recomand
   Ionel din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 09.02.2017 - 12.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, caldura, curatenie, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am intalnit ceva sa nu-mi convina
   Marian M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 25.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia ,amabilitatea si liniștea din pensiune3
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul mai diversificat
   Ionut Daniel C. din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 24.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este ok.foate placuta atmosfera ospitalitatea si servire ireprosabila pt conditii romanesti
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista angajati in afara de proprietarii pensiunii asa ca nu va asteptati la curatenie in camera dupa ce va-ti cazat si pana la plecare.cum va intretineti camera asa o aveti
   Mihai V. din Deva
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este atragatoare, dar nu am reusit sa concretizam cazarea, din cauza lipsei de locuri in unitate. Totusi, personalul pensiunii a fost amabil si ne-a anuntat din timp de acest inconveninet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Marian din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 27.04.2012 - 29.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cadru natural deosebit cu o priveliste incantatoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei prize de curent in apropierea baii pentru alimentarea aparatelor de ingrijire personala.
   Lidia V. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 21.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, securitate, ambianta foarte placuta.
   Mariana I. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 03.01.2012 - 07.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna.
Personalul unitatii foarte amabil.
Foarte multa caldura in camera, incat erai nevoit sa stai cu geamul deschis.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta destul de mare fata de partie daca se merge pe jos. Cu masina se fac cam 5-7 minute si la baza partiei exista parcare amenajata.
   Andi D. din Targoviste
nota: 9.5
schedule sejur: 19.09.2011 - 24.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna, serviciile si calitatea foarte buna in raport cu pretul. Gazda foarte primitoare si deschisa la idei ce pot imbunatatii sejurul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internetul!
Răspunsul unității:
Nu putem face deocamdata mai mult...suntem dependenti de serviciile nationale...cele care furnizeaza internetul..Asteptam si noi sa se schimbe ceva...Si noi ca si dumneavoastra-clientii suntem nerabdatori sa avem internet in zona...
   S. din Alexandria Teleorman
nota: 9.8
schedule sejur: 26.02.2010 - 28.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea buna
-peisaje superbe, curatenie atat in restaurant, bucatarie cat si in camere, liniste,
thumb_down
Aprecieri negative:
Ni s-a parut foarte cald in camera
-semnal cu probleme la cablul de la televizorul din camera.
Răspunsul unității:
Dupa cum spuneti la acea data de 26 februarie adica in plina iarna , e ceva normal sa avem caldura din belsug...nu cred ca cineva ar trebui sa se planga din acest motiv..
CONTACT UNITATE
Munteanu Kati; Munteanu Nicu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,