adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Conacul Boierului din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. G-he Tatarascu, nr. 213  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Conacul Boierului din Ranca


   Elena Mihaela din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 17.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta,curat, mancare buna ne-am simtit excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
O comunicare mai buna intre domnisoara de la receptie/bar si doamna de la bucatarie.
   Dumitru din Codlea
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petercut in aceasta pensiune si Revelionul 2015 cat si un weekend torid de vara.
Pensiunea este amplasata aproape de partie, la cateva minute de mers pe jos.
Camerele sunt foarte curate, spatioase si dotate cu mobilier nou si paturi mari. Iarna camerele au fost foarte calduroase iar acum au fost racoroase, ceea ce au contribuit la o buna odihna.
Personalul este foarte amabil. De Revelion desi erau la inceput de drum s-au autodepasit si toti turistii s-au simtit excelent. Acum, doar dupa cateva luni de activitate a ramas acelasi personal prietenos si amabil, dar cu mai multa experienta. Am ramas cu aceeasi impresie ca fac tot posibilul sa te simti ca acasa.
Mancarea este bazata pe preparate traditionale romanesti, gatite cu mult suflet. Iarna, cand veneam de pe partie, eram asteptati cu un vin fiert foarte bun servit in boluri imense de neuitat.
   Robert N. din Calafat
nota: 9.5
schedule sejur: 09.02.2015 - 12.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au fost prompti in raspuns. Pensiunea este noua. Ofera toate conditiile, foarte curata, camerele spatioase, curate si calduroase.
Multumim domnului Cristi, lui Robert si Valentinei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu putem mentiona nici un aspect negativ
Nu am semnalat nemultumiri personalului unitatii in timpul sejurului.
   Sorin Gheorghe N. din Craiova
nota: 7
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au fost foarte prompti in raspuns.
   Mihnea din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 25.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si calduroase, personal amabil, mancare buna
CONTACT UNITATE
Raluca
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,