Pensiunea Carmen din Ranca

Ranca, str. Cornesul Mare  
Nota 9.11 / 39 recenzii 10 - Excelent !
Teodor din Slatina

Am fost la inceput de februarie 2018. Camera curata si calduroasa, baia spatioasa, vedere superba spre partie si varful Papusa, hol in care poti lasa cu incredere echipamentul de ski, restaurant unde poti servi de la mic dejun la cina la orice ora, gazde deosebite. Nu au fost probleme cu apa (in Ranca multe pensiuni , chiar si hoteluri raman fara apa in sezon, la orele de varf - conducte subdimensionate) desi cabana se afla sus, la jumatatea partiei.

​Capacitate: 12 adulți și 6 copii în 6 spații de cazare
Pensiunea Carmen situata pe principala partie de schi din Ranca va asteapta ca in fiecare an cu mult drag sa fiti alaturi de noi la petrecerile organizate in fiecare saptamana animate de noi si de dj-ei. Dispunem de 6 camere comfortabile cu baie si tv satelit, care sunt de 2, 3 sau 4 locuri, restaurant in care servim feluri de mancare traditionale, un meniu simplu dar din produse proaspete si bine (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check discotecă
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check scaun bebe
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Iulian chirau
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.