adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Taverna Olteanului din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , soseaua Transalpina (DN67C), nr. 76-76  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
13 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 13).

record_voice_over Personal:9.1
insert_emoticon Servicii:9.4
lightbulb_outline Curățenie:9.1
weekend Confort:9.6
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:9

Recenziile hotelului Taverna Olteanului din Ranca


   George Claudiu din Bragadiru
nota: 10
schedule sejur: 10.10.2017 - 14.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie foarte frumoasa, curata, mancare foarte buna si personal de nota 10
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Narina din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 08.09.2017 - 09.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele arata foarte bine si sunt foarte curate. Vederea spre munte este minunata. Mammcarea foarte buna, buna si servirea. Recomand si as reveni.
   Elena din Sat Calina Nr 299 Com Prundeni Jud Valcea
nota: 9.7
schedule sejur: 03.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie,căldură,condiții excelente de dormit !
thumb_down
Aprecieri negative:
Acustica!!!Se aude dintr-o cameră ce se vorbește în lata vecină.
   Ana Maria V. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 10.02.2017 - 12.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
N camera am avut tot comfortul, vedere superba spre munte
   Ionut din Amara
nota: 9.3
schedule sejur: 06.02.2017 - 10.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel cochet, liniștit cu o priveliște superbă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Puțin departe de pârtia m1 însă, dacă pleci dimineața cu mașina găsești locuri de parcare din belșug. Firma de salubritate ar trebui sa ridice mai des gunoiul.
   Anca din Craiova
nota: 8.5
schedule sejur: 27.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, mancare buna la restaurant, copiii s-au jucat in holul receptiei cu jucarii oferite de aceasta...
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe terasa s-ar putea oferi paturi pentru imbunatatirea confortului termic al celor care fumeaza sau vor sa admire privelistea in aer liber.
   Alina din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 14.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste minunata.
Camere frumoase, curate.
Mancare buna, iar comanda a venit intr-un timp scurt.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri pe parcursul sejurului.
   Sorin T. din Popești Leordeni
nota: 9.7
schedule sejur: 14.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul,mâncarea,curățeniea,dotarea camerelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ospatarii necalificati, trebuie sa soliciti de doua/trei ori sa iti aducă un produs, nu sunt amabili,tinuta vestimentara nu se ridica la standardele locatiei.
   Marius Stefan N. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totu ne-a placut. Camera, mancarea si mai ales amabilitatea personalului! Felicitari!
   Daniela din Timisoara
nota: 8
schedule sejur: 27.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mirosul din încăperi, materialele de finisaj, curățenia, personalul amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi de dorit dacă as fi șampon in baie( nu doar duschgel). Ceafa si micii au fost serviți reci, iar in timpul meselor vrând sa comandam chiar meniurile de dimineața, am primit răspuns ca s-au terminat: baconul, slănina, si chiar si ouăle.
Pereții probabil prea subțiri, auzeam seara ce se discuta in camera alăturată si emisiunea pe care o urmăreau.
   Gina din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 19.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna, curat, la restaurant mancarea buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa personal pregatit, la receptie, personal curatenie.
nu exista implicare din partea personalului
In camera in care am fost cazati, nu era facuta curatenie, am anuntat noi receptia.
   Marin din Chiajna
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare si mancare ireprosabile personalul de cinci stele merita va recomand o vacanta de neuitat
   Liana din Dr Tr Severin
nota: 9
schedule sejur: 03.03.2016 - 07.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie cu un peisaj deisebit si ambient deosebit...iar bucataria este ok...un oersonal ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Un loc de joaca interior pt copii .iar pt sezonul cald pe terasele camerelor masuta cu scaun....
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,