adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Onix din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. Cornesul Mare, nr. 67 C  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.9/10 Excepțional !
37 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 37).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Onix din Ranca


   Iordan George G. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 28.09.2017 - 01.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciarile dumneavoastra!
Facem eforturi sa ne regasiti anul viitor, si mai buni!
   Maria din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, atmosfera placuta, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea lasa de dorit, nu e gustoasa si nici bine pregatita.
   Cristian din Resita
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare fata de partia de ski,servicii complete.
   Maria din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia impecabila,confortul in camera,peisajul de vis ,caldura in camera,amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul mai diversificat si raportul calitate pret al meniului mai bun!
   Daniela din Branesti Ilfov
nota: 9.2
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie f ok;
-curatenie;
-camera frumoasa si spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniu mai diversificat;
- domnii/doamnele de la curatenie sa schimbe si lenjeria, nu numai cosul de gunoi din baie.
   Gabriel Florin A. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 05.02.2016 - 11.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Per ansamblu a fost OK. Personalul respectuos, cu toate ca uneori erau sufocati de comenzi. D.p.d.v. Al intelegerii, administrativul a fost peste asteptari, cu toate ca platisem avans pt 3 camere, am avut un deces in familie si nu am putut ocupa o camera pentru o noapte si nu s-a pus problema de plata acestei camere pentru noaptea respectiva. Jos palaria !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa ascensor. Este greu cu bagaje pregatite de munte si copii mici sa urci la etajele superioare.
Răspunsul unității:
In fine, dupa 10 ani reusim sa avem si noi acest atit de necesar ascensor , adica acum in aceasta primavara. Multumim foarte mult pentru aprecierile dumneavoastra.
   Cornel B. din Craiova
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat de către hotel .Am sunat eu la hotel si mi sa spus ca ei nu colaborează cu turistinfo acesta find un sait de caca maca pentu ei .Asa mi sa răspuns de catre receptia hotelului.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Manuela Ileana P. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 14.03.2015 - 15.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de partie ... Cativa metri :) Personal amabil. Camere curate. Servirea ireprosabila.
   Catalin din Tg Jiu
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptă, răspuns imediat.
Rezervarea nu s-a concretizat, nu au mai fost locuri.
   Dario din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta pentru ski, parcare, camera foarte bine incalzita.
As mai merge acolo doar daca nu merg cu copii si doar la ski !
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa lift, mereu sunt libere doar camerele de la etajul 4, mancarea foarte scumpa si foarte sarata, personalul de curatenie uita usile de la camere deschise asa ca mare atentie !, lipsa internet.
   Daniela din Craiova
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 14.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea foarte buna, langa partie; camera mare si incapatoare, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caldura in camere lasa de dorit, a fost nevoie sa solicit o patura in plus; mobilier lipsa, aveam decat un scaun si nici o agatatoare la baie unde sa pui prosopul; meniul sarac in restaurant
   Daniela din Calarasi
nota: 9.3
schedule sejur: 14.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate, mai ales din partea domnului Vintilescu, mancarea si cafeaua foarte bune, privelistea superba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa internet, doua scaune in camera :)
   Silviu din Rm.vl
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am rezervat camera telefonic (anterior solicitarii pe TuristInfo) si am fost cazati la Hotel Onix.
Conditii foarte bune de cazare, camere confortabile, mobilier si finisaje de calitate.
Parcare proprie, in care am gasit loc chiar daca ne`am cazat printre ultimii, dupa ora 18.
Acces foarte usor, direct de la sosea.
Amplasare foarte buna, in centrul statiunii, la baza partiei de schi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am doar aprecieri pozitive.
   Jeni din Constanta
nota: 8.8
schedule sejur: 30.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea foarte buna pentru partia de ski. Mancarea la restaurant foarte buna. Personal foarte amabil.
   Nicusor din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 24.12.2013 - 28.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul in camera foarte bun, curatenie, liniste, plasat foarte bine si comunicarea cu personalul foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul cu curatenia lipsit de profesionalism, la pretul camerei cred ca s-ar putea include si un mic dejun, oferta foarte mica la bucatarie,
   Constantin din Craiova
nota: 9.2
schedule sejur: 24.12.2013 - 26.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat in centrul statiunii, foarte aproape de principala partie. Parcarea este incapatoare. Personalul foarte amabil, curatenia si confortul sunt foarte bune.
   Constantin B. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort ,mancare f.buna ,pret f. Bun
   Dedu A. din Cta
nota: 3.7
schedule sejur: 16.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului, peisaj. Din pacate cam atat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul f mare ptr calitatea oferita. Internetul nu merge nicaieri deci nici in bar asa cum zic ei, in camere lipsa sapunului etc...
   Gheorghe din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 08.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi exista frigider in camera, nu exista minibar
Restaurantul hotelului nu functioneaza in timpul zilei, doar seara de la ora 20
Nu exista ascensor, ceea ce pune probleme de accesibilitate pentru persoane in varsta sau cu handicap motor
   Ovidiu T. din Valea Voievozilor Dambovita
nota: 9.3
schedule sejur: 26.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, in special administratorul hotelului, foarte politicos si saritor, confort si liniste. Peisaj de vis... Oricum voi mai merge si a trea oara
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul produselor din restaurant este exagerat fata de clasificarea hotelului
   Silviu din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 15.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Au raspuns solicitarilor noastre prompt. Parcare proprie, caldura atat in camera cat si pe hol - restaurante, peisaj frumos, drumul bun si curatat, etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiune mica a apei (dimineata si seara).
   Denisa P. din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 08.02.2013 - 10.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost foarte bine, proprietarul a fost de cuvant, am avut anumite preferinte referitor la cazare, si rezervarea a fost ferma, respectand toate cerintele mele. Confortul in camera foarte bun, curatenie la fel, intr-un cuvant, cazarea a fost pe gustul meu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am observatii majore la acest aspect, eventual doar cateva sugestii, si anume:
- sa fie inclus micul dejun in pret;
- camera sa fie dotata cu un tv mai performant;
- in baie sa fie montate agatatori;
- meniul la restaurant sa fie mai diversificat si sa se mai umble la preturi (sunt cam piperate).
Dar toate acestea sunt pure segestii, nu le postez ca pe o critica.
   Gabriel din Slatina
nota: 9.2
schedule sejur: 26.01.2013 - 28.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort din toate punctele de vedere si disponibilitate din partea personalului.
Fata de alte unitati din statiune Onix isi respecta programul indiferent de gradul de ocupare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul restaurantului poate fi imbunatatit.
   Razvan R. din Drobeta Turnu Severin
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de partie, caldura din camere, confortul in general.
   Denisa P. din Pitesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.01.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa de seriozitate in ceea ce priveste interesul de a avea clienti! Nu am primit niciun fel de raspuns din partea hotelului privind disponibilitatea de cazare!
   Cristian C. din Rm.valcea
nota: 9.3
schedule sejur: 21.12.2012 - 22.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera calda si prietenoasa, conditii excelente de cazare, aproape de pirtie.
   Razvan din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 09.09.2012 - 10.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost ok in general, personalul super ok, excepție minusurile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul la restaurant, patul, lipsa lift
   Iuliana din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 01.09.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este chiar la sosea dar cu toate acestea desi camera dadea la sosea nu se auzea zgomot. Era foarte cald afara dar seara racoare si mare a fost surpriza sa constat ca noapte au dat un pic de caldura. A fost foarte placut.hotelul e ingrijit si camerele dotate corespunzator. Pretul la restaurant un pic cam mare, dar mancarea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un mic dejun de tip bufet ar fi indicat.
   Steluta din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 31.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea din camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea la restaurant lasa de dorit (chelnerii neatenti si prea inceti), mancare buna.
In baie nu exista cuier sau port prosop unde sa-ti agati prosoapele, hainele, cand faci dus.
In camera ar fi bine sa mai fie un scaun (in camera twin unde am fost cazate).
Locul de parcare se poate amenaja mai bine, folosind bustenii pe post de imprejmuire (pana se ard).
   Petre Elena P. din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 08.01.2012 - 12.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Grad de confort.
Apropierea de partie.
Parcare proprie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Amabilitatea/ospitalitate redusa fata de clienti.
CONTACT UNITATE
Vintilescu Fanut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,