adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Montana din Ranca 3 grade grade grade

Ranca , str. Gheorghe Tatarascu, nr. 98  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Montana din Ranca


   Florina din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 24.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera ok, balcon mare , cu vedere la padure si curtea din spate. Camera mare.
Baie mica, un pic ciudata Chiuveta se afal in cadrul dusului zidit, dar nu a fost un inconvenient pentru ca o putei utiliza fara sa intri in dus. Avantaj ca baia avea geam afara, ccea ce a fost ok pt nu a existat miros specific bailor mici
Caldura in camera, desi am fost in luna iulie, pt ca au existat doua noti cu temperaturi de 1O grade, s-a dat drumul la caldura
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui dulap de pus hainele cu rafturi, sau un postament de pus valizele, pentru a nu le lasa pe podea
Răspunsul unității:
Ce usor este sa faci comentarii necorespunzatoare!Pacat, nu va ti aratat nemultumita!
   Alexandru din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 25.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea;
- privelistea;
- curtea din spate (amenajarea, spatiul, gratarul);
- bucataria utilata;
- living spatios si primitor;
- personal amabil;
- apa calda permanent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caldura din camere nu a fost multumitoare, in prima noapte nemergand deloc (probabil ptr ca erau ocupate doar 2 camere din toata pensiunea) desi afara erau 7 grade, iar in cea de-a doua noapte a fost dat drumul (fiind ocupate toate camerele) insa doar cat sa nu spunem ca n-a fost... Intre orele 23-6, simtindu-se foarte putin.
- spatiul din camera (chiuveta era pozitionata in interiorul cabinei de dus).
CONTACT UNITATE
Receptie:
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,