adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Grysly din Ranca

Ranca , str. Bradului, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 6.3/10
14 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 14).

record_voice_over Personal:6.7
insert_emoticon Servicii:6
lightbulb_outline Curățenie:7
weekend Confort:6
monetization_on Prețuri:6
location_on Localizare:6

Recenziile casei Grysly din Ranca


   Raluca A. din Bucuresti
nota: 4.7
schedule sejur: 24.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost amabilă si pune la dispoziția clienților bucătăria pentru un fel de self-catering.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentul în care am stat are camerele extrem de mici - 2 camere legate de un mic hol, pe care se află baia (unde miroase urât permanent). Camerele nu au niciun spațiu de depozitare (dulap). Cel mai neplăcut aspect a fost frigul din camere. A trebuit să dormim cu puloverele pe noi pentru că aveau o defecțiune la centrală si nu au putut să ne pună la dispoziție niciun dispozitiv de încălzit electric. Consider că dacă ai asemenea probleme, nu trebuie să închiriezi. Noi am plecat răciți de acolo. Pretul camerei (120 lei/noapte) este prea mare pentru ce oferă.
Accesul la pensiune cu masina este destul de dificil.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Distanta fata de drumul principal. Confortul camerelor.
   Nicolae din Brasov
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
In data de 28.07.2016 am facut rezervare pentru 2 camere duble pentru perioada 13 - 14.08.2016 avand confirmarea ca sunt pastrate.
Vineri 12.08 cand am sunat pentru confirmare mi s-a spus pe un ton ridicat ca nu am facut nici o rezervare. Dupa verificari administratorul si-a dat seama ca aveam rezervare facuta dar a venit cu scuza ca nu el a confirmat ci nepotii s-au jucat la tableta.
Răspunsul unității:
Domnule Nicolae,
Am dori sa ne cerem scuze pentru intamplarea nefericita din aceasta vara. Desi site-ul Turist Info ofera posibilitatea ca dumeavoastra sa faceti rezervari online, este bine intotdeauna fie sa lasati telefonul dumneavoastra pentru a primi confirmare telefonica fie ca dumeavoastra sa contactati telefonic pensiunea la care ati ales sa faceti rezervarea (in momentul rezervarii). Ne asumam intreaga responsabilitate pentru ce s-a intamplat, insa va rugam sa ne intelegeti ca exact asa s-a intamplat si noi am aflat de rezervare doar in momentul in care dumneavoastra ne-ati contactat telefonic, cu o zi inainte de rezervarea propriu- zisa iar noi confirmasem deja unui grup, pentru intreaga pensiune. Tonul `ridicat` era de fapt socul si stress-ul auzirii vestii deoarece o situatie de acest gen este la fel de neplacuta pentru noi ca si pentru dumneavoastra.
Speram sa aveti puterea de a ne ierta si poate ne veti vizita deoarece asa cum v-am promis la telefon cand ne-am auzit, va oferim o camera gratuit, din partea casei; noi va asteptam cu drag.
Va dorim multa sanatate,
Casa Grysly
   Paul Mihai din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 05.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte ospitaliera, bucataria foarte bine echipata
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta de la drumul principal e a cam mare
Răspunsul unității:
Domnule Mihai,
Va multumim pentru feed- back si va asteptam si in vacanta de iarna impreuna cu familia sau prietenii!
   Ion din Slobozia
nota: 9.8
schedule sejur: 08.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejurul la Casa Grysly, a fost placut. Cazarea este buna, gazdele foarte amabile si serviabile, acces la bucataria spatioasa si utiltata, la 10 minute de mers pana la partia de skii.
As revenii cu placere la Casa Grrysly.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camere trebuiesc facute dulapioare suspendate ptr depozitare si in bai cuierase ptr prosoape si haine.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru feed- back si va asteptam cu drag sa reveniti la Casa Grysly!
   Cosmin din Bucuresti
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
As fi preferat sa primesc un răspuns de la unitatea de cazare in legătura cu aceasta rezervare.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Adrian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.01.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat o rezervare prin intermediul turistinfo.ro insa nu am primit niciun fel de raspuns.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Este adevarat ca avem tool-ul necesar pentru a raspunde solicitarilor de cazare oferit de Turist Info insa se intampla uneori ca noi sa nu avem acces la internet pentru o perioada de timp din diferite motive si de aceea avem numerele de telefon afisate; in cazul in care faceti rezervare doar prin intermediul internetului, va rugam sa va lasati si numarul de telefon pentru ca noi sa putem confirma rezervarea telefonic si pentru ca dumneavoastra sa aveti siguranta ca noi am reusit sa vedem cererea dumneavoastra si am rezervat camera.
Va cerem scuze pentru faptul ca nu suntem foarte prezenti in mediul online si va rugam sa optati daca este posibil in favoarea convorbirilor telefonice.

Va multumim, cu drag
Casa Grysly
   Valeriu B. din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 15.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, caldura si apa calda OK, bucataria foarte bine utilata, sala pentru luat masa super; aproape de partie, liniste...Merita sa va petreceti cateva zile atat iarna, cat si vara.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu drag sa reveniti!
   Adrian din Craiova
nota: 6.3
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nefiind fumatori, faptul ca nu s-a fumat in locul de luat masa, mi s-a parut extraordinar.
- la sosire, dl. Nicu ne-a servit cu niste tuica fiarta, binevenita dupa calatorie si in peisajul de iarna.
- loc de parcare asigurat
- distanta fata de partia principala este relativ mica, singurul inconvenient fiind treptele de la cabana pana la sosea, dar se poate considera incalzirea dinainte de schiat.
- camerele sunt foarte mici, dar e ok!
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazdele isi fac simtita prezenta intr-un mod nu foarte placut, in sensul ca te simti privit in permanenta, la orice miscare. Simplul fapt ca voiam sa ne spalam noi vasele, parea ca ii deranjeaza, o data chiar spunandu-ne ca se consuma prea multa apa calda si sa le lasam ca le spala dumnealor. Asta facea ca dupa cateva ore, inainte de masa de seara, sa ai o priveliste foarte neplacuta in bucatarie, cu oale de ciorba, tuci de mamaliga si mai stiu eu ce vase pline cu mancare sleita asteptand sa se stranga mai multe pentru a fi spalate. Lipsa apei calde am constatat-o si noi in fiecare dimineata pe la ora 8, cand, dorind sa facem un dus, am facut-o cu `apa ca zapada`.
cu riscul de a deranja, nu pot sa nu observ ca pe tot parcursul sederii, nu am observat sa se dea macar cu matura prin living, sa se duca sacul cu gunoi din imediata apropiere a toaletei de la parter, sau aragazul sa fie curatat.
lipsa unui prajitor de paine din bucatarie s-a simtit dimineata, cand chiar era necesar.
si sa nu uit de pisica familiei, care are acces in bucatarie.
imi doresc sa revin si sa constat ca a fost doar o intamplare, ca ceea ce am observat noi nu se va repeta.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Mai in gluma, mai in serios, care ar fi realitatea?
... In locul de luat masa situat la parterul pensiunii se afla si un televizor cu diagonala 105 cm care sta la dispozitia turistilor (impreuna cu DVD-ul aferent).
vs.
...daca vremea nu este primitoare, aveti la dispozitie un televizor cu diagonala 95 cm cu sistem home cinema, sa urmariti emisiunile si filmele preferate!
Răspunsul unității:
Domnule Adrian, va multumim pentru feed back-ul dumneavoastra si vom incerca sa va raspundem punctual:
motivul pentru care suntem prezenti in sala de mese este pentru asigurarea suportului necesar turistilor; deasemenea, anumite persoane doresc sa serveasca mesele la noi si este obligatorie prezenta noastra in bucatarie (care este deschisa) deoarece noi gatim la cererea turistilor. Va reamintesc ca suntem intr-o statiune montana care nu a fost in mod deosebit favorizata de atentia edililor, astfel incat noi asiguram din surse proprii caldura, apa calda si gazul; pe langa faptul ca incercam sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca oaspetii nostri sa se simta bine, oferindu-ne sa spalam vasele, etc pentru ca dumneavoastra sa fructificati timpul la maxim si chiar nu ne asteptam sa primim o recenzie negativa in acest sens, revin cu faptul ca tot ce asiguram o facem din surse proprii si daca spalam in permanenta farfurii la modul la care o facem la oras, ne trezim in situatia ca atunci cand va retrageti la camera sa trebuiasca sa asteptati 30- 40 minute pentru ca apa sa se incalzeasca din nou.
Pentru a nu va coplesi cu problemele cu care ne confruntam toti proprietarii de pensiuni si pentru a mentine pe cat posibil preturi accesibile pentru fiecare familie in parte, ne straduim sa venim in intampinarea dumneavoastra cu diverse oferte sau propuneri cum ar fi aceea ca puteti aduce mancarea de acasa pentru a nu fi nevoiti sa mai cheltuiti cand ajungeti aici, va punem la dispozitie frigiderele existente in pensiune, ne oferim sa va ajutam cu vasele,etc...
Referitor la pisica, aceasta are acces limitat in pensiune, in sensul ca nu ii permitem sa acceseze locurile de interes public din pensiune; faptul ca aceasta a intrat in bucatarie, cand in casa se regasesc un numar mai mic sau mai mare de persoane, inclusiv copii care intra si ies pe usa face ca acest lucru sa se fi intamplat.
Va multumim pentru recenzie,
Echipa Casa Grysly
   Daniel A. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2013 - 24.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona frumoasa , o adevarata oaza de liniste, gazda primitoare, o sa revenim cu placere
   Mihaela P. din Drobeta Turnu Severin
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.02.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit raspuns vizavi de rezervare
Răspunsul unității:
Exista riscul de a nu reusi sa citim in timp util mailul cu rezervarea si de aceea, va rugam sa ne sunati sau sa ne trimiteti mesaj cu datele dumneavoastra de contact si cu siguranta vom lua legatura cu dumneavoastra! Clientii nostri sunt foarte importanti pentru noi si de aceea vrem sa diminuam pe cat posibil sau sa eliminam riscul de a nu vedea rezervarea trimisa pe mail in timp util!
Va multumim tuturor pentru opiniile sincere si sfaturile dumneavoastra!
   Adrian Sorin din Tandarei
nota: 9.3
schedule sejur: 23.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera plãcutã, calda
bucãtãria bine dotata
sala de mese spatiosa, curata
patul mare, confortabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Dulap sau rafturi pentru haine
izolarea fonica a camerelor lasã de dorit
   Florian L. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 04.09.2011 - 05.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate cu paturi confortabile.
Sala de mese incapatoare si luminoasa.
Acces la bucatarie, frigider, gratar.
Zona linistita, mai departe de soseaua principala.
Personal amabil.
Posibilitatea de a comanda prepararea meselor. In caz ca nu plecati cu mancarea in desaga, e cea mai sigura optiune. In Ranca nu exista restaurante/ localuri, sau daca exista sunt groaznice.
Parcare foarte mare. Pensiunile de la drumul principal nu au asa ceva.
Preturile sunt mai mult decat corecte. Poate cele mai bune din zona pt conditiile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele sunt mici. Daca stati in ele doar noaptea nu este o problema.
Dusul nu are pereti sau perdea, scurgerea dusului nu functioneaza prea bine, iar baia nu are scurgere si se aduna apa.
Drumul de acces este destul de prost, neasfaltat, denivelat si ingust pe alocuri. Cand ploua mult sau ninge probabil este foarte dificil.
Terasa si parcarea nu sunt luminate.
Răspunsul unității:
Intrucat opiniile dumneavoastra conteaza pentru noi, ampus in bai cabine de dus; referitor la drumul catre pensiune, exista optiunea de a lasa masinile in parcarea de sus, de langa sosea (vis a vis de parte) insa trebuie sa coborati cateva trepte iar daca aveti multe bagaje, acest lucru poate sa nu fie intotdeauna placut insa, daca urmati drumul care duce chiar in fata pensiunii, aveti posibilitatea de a va lasa masina in parcarea noastra proprie; este drept ca acest drum nu este asfaltat ci doar pietruit si ne straduim ca periodic sa il indreptam, pentru a preveni deteriorarea lui.
Pe terasa avem chiar foarte multe corpuri de iluminat (se poate sa fi fost o defectiune a acestora in perioada sejurului dumneavoastra).
Va asteptam cu drag sa reveniti sa vedeti schimbarile din cadrul pensiunii Casa Grysly!
   Emil H. din Hunedoara
nota: 8.8
schedule sejur: 27.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune asezata intr-un loc linistit
O buna alegere daca doresti relaxare si odihna
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca ar putea sa ofere si mic dejun eu cred ca ar fi interes si mai mare
Răspunsul unității:
Va oferim cu placere micul dejun, pranzul si cina, cu mentiunea ca trebuie sa ne anuntati cu o oarecare perioada in avans (in functie de complexitatea meniului dorit) deoarece noi preparam mancare la comanda, pentru a oferi produsele cat mai proaspete si pe placul duneavoastra.
Nu avem aoferta cu mesele incluse in pret deoarece ne straduim sa mentinem preturile cat mai jos, pentru a veni in intampinarea tuturor, dupa bugetul fiecaruia....foarte multi turisti prefera sa isi aduca mancarea de acasa si de aceea va punem la dispozitie bucatarie complet utilata si echipata si acces la frigider si combine frigorifice;
Va asteptam cu drag sa reveniti pe la noi!
   Cristian N. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 01.08.2011 - 04.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea se afla intr-o zona linistita, in sensul ca nu se auzea zgomotul soselei, in conditiile in care statiunea este in plina dezvoltare si exista multe santiere.
De asemenea, fiind o zona mai rece, a fost foarte bine faptul ca am avut si caldura in camera pe timpul noptii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate, nu am avut in camera un dulap sau un spatiu special de depozitare a hainelor/bagajelor.
Izolarea fonica a cam lasat de dorit, in sensul ca auzeam pasii celor din camera de deasupra si chiar ce discutau.
CONTACT UNITATE
Mariana Vladoianu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,