adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Piatra Rancii din Ranca

Ranca , str. Gheorghe Tatarascu, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Piatra Rancii din Ranca


   Cosmin C. din Cluj Napoca
nota: 8.5
schedule sejur: 18.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patul matrimonial foarte bun,
Bucataria si spatiul de luat masa foarte generoase
Seara aveam incalzire centrala, caloriferele erau fierbinti
Zona linistita, la capatul inalt al statiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Este necesar montarea de robineti cu termostatalminteri se incalzeste prea tare peste noapte
Camera de trecere din apartament are dimensiuni mici, abia poti intra pe langa pat. Pentru copii este buna
In bucatarie mai sunt necesaree cateva accesorii cu m ar fi: strecuratoare de spaghete, capace la oale (nici o oala de gatit nu avea capac)
   Cristina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.09.2015 - 21.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este impecabila cu mobilier modern. Muzica in surdina in living pt un ambient placut. Vederea din camera iti taie respiratia. Exista gratar in aer liber si o alta incapere amenajata rustic si pentru petrecareti. Popas excelent in drum spre Maramures. Pe curand!
   Gabriel din Negrești
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2015 - 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare care au oferit prompt sfaturi legate de traseele montane
amenajarea spatiilor interioare foarte ingenioasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia cam mica
Răspunsul unității:
Multumim!
   SIMONA G. din Slobozia
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am revenit la Cabana Piatra Rancii de 3 ori in aceasta vara; peisajul este deosebit, camerele corespund oricaror nevoi, fie ca este vorba de apartamente optime pentru familii cu copii, sau de camere duble cochete si intime,totul este foarte curat, bucataria complet utilata este la dispozitia turistilor, este locul ideal pentru gratar sau pentru joaca celor mici; dar, mai ales oamenii sunt speciali. Cabanierul si sotia dumnealui fac totul cu multa placere, de parca nu ar obosi niciodata, pentru nicun turist: sunt gazde deosebite, prieteni de vorbe frumoase sau prezente discrete, daca turistul o doreste. Cabanierul cunoaste bine zona, primesti prompt toate informatiile, doar sa intrebi. Vom reveni, probabil si in septembrie, cu mult drag!
Răspunsul unității:
Multumim!
   Ionel D. din Rm. Sarat
nota: 9.5
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
D-ul Iulica un om super, prezent in permanenta cand ai nevoie de ceva, un sfat,o clarificare....
Pensiunea este pozitionata chiar sub Papusa - avantaj pentru cei care vor sa schieze iarna sau sa faca excursii vara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Amplasarea pe harta a pensiunii nu este reala si te duce in eroare. Nu este vina cabanierului.

Disclaimer TURIST INFO: hotleierul are un Cont de administare parolat care ii permite sa editeze si sa actualizeze prezentarea cabanei, inclusiv localizarea pe harta.
Răspunsul unității:
Multumim!
   Ciuhat L. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, zona linistita...loc perfect pentru relaxare dar si distractie. Recomand cu placere
   Gabriel A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 08.10.2014 - 12.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, facilitati, curatenie, amabilitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Ioan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este situata intr-o zona ce asigura o priveliste excelenta ,cabanierul este o persoana extrem de amabila si plina de solicitudine,discreta,si cu simtul umorului.
CONTACT UNITATE
Iulian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,