adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Residence din Ramnicu Valcea 3 grade grade grade

Ramnicu Valcea , str. Nicolae Titulescu, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Residence din Ramnicu Valcea


   George-claudiu S. din Chitila ,ilfov
nota: 8
schedule sejur: 27.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patronul este comunicativ și amabil
-zona este una liniștită
-având în vedere faptul că am prins o vreme friguroasă,în camere a fost cald ,caloriferele fiind mereu fierbinți
-camera este dotată suficient cu cele necesare turistului...inclusiv feon.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspect mai degrabă de motel
-mult praf pe pardoseala din camere și mizerie sub paturi
-pereții interiori slab izolați fonic.
   Laura din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.10.2015 - 25.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele bine izolate nu se auzea zgomot.
Personalul atent la cererile noastre.
thumb_down
Aprecieri negative:
Praful în baie nu era șters, televizorul din camera era zgomotos și învechit.
   Adriana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea proprietarilor, camerele foarte curate si mari, servicii foarte bune pentru pretul platit.

Recomandam pensiunea celor care vin in Ramnicu Valcea si imprejurimi!
   Gabriela din Mangalia
nota: 9.2
schedule sejur: 27.07.2015 - 28.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, personal amabil.
Recomand
   Imre Csaba L. din Brasov
nota: 8
schedule sejur: 14.01.2015 - 15.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parolisti, oferta reprezinta bine raportul pret calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
In perioada in care am fost (iarna), temperatura ambientala din restaurant lasa de dorit.
Odata ce zona de comfort este asigurata totul este acceptabil.
Propun deasemenea sa treaca pe iluminat cu lumina calda. Lumina rece sporeste si-asa senzatia de frig.
   Cosmin Gabriel din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal profesionist si foarte amabil, conditii de cazare ireprosabile, preturi foarte mici. Cu siguranta as sta tot aici daca as fi in trecere prin Ramnicu Valcea si as recomanda aceasta pensiune si altor persoane.
   Silviu G. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 03.07.2014 - 04.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita
Mancare buna
Preturi rezonabile
Personal foarte atent
CONTACT UNITATE
Dumitru Bîzîc
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,