adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Malia din Ramnicu Valcea

Ramnicu Valcea , str. Eroilor, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Malia din Ramnicu Valcea


   Marioara G. din Arad
nota: 8.8
schedule sejur: 13.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, curate, personal foarte atent si amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui restaurant de incinta cu bucatarie.
   Madalina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 09.08.2012 - 10.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, personal foarte dragut.
   Gabriel V. din Rm. Valcea
nota: 8.8
schedule sejur: 26.05.2012 - 27.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tinand cont de faptul ca am stat doar o noapte pot spune ca am fost placut surprins de serviciile puse la dispozitie de dumneavoastra.
   Bono C. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 16.12.2011 - 17.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie la poalele muntilor Caraiman, cu vedere extraordinara din balcon sau de pe terasa.
Proprietarii sunt f amabili si profesionisti, curatenie exemplara, internet f bun, locuri de parcare, meniul de restaurant foarte bun, cu mult peste medie (dar un pic scump, insa bate tot in Busteni la raport calitate/pret), decorarea hotelului cu mult stil si bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea sunt la pretul cerut, va trebuie insa masina sau taxi pt a putea urca pana la pensiune. Asta de fapt nu e minus, e intr-o zona linistita si superba.
   R. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 19.02.2011 - 22.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal deosebit de amabil, esti servit chiar de proprietari, se intereseaza permanent de starea ta de confort, mancare excelenta, camere confortabile, cu toate dotarile, curate, zona linistita, aproape de obiectivele turistice ale orasului, acces rapid la mijloace de transport.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,