adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Elisabeta din Ramnicu Valcea 3 grade grade grade

Ramnicu Valcea , str. Calea Lui Traian, nr. 237  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Elisabeta din Ramnicu Valcea


   Cristian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.04.2016 - 21.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Impresia este foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sugestii de imbunatatire.
   Mariana din Craiova
nota: 9.3
schedule sejur: 22.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiunii intr o zona accesibila,curatenie,amabilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca trebuie sa gasesc si un minus acela este mocheta.In camera in care am stat eu mocheta avea o culore foarte deschisa si automat nu avea cum sa fie curata.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.03.2014 - 22.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret foarte bun, personal comunicativ, balcon usor accesibil pentru a nu fuma in camera:)
   Laurentiu din Galati
nota: 8
schedule sejur: 23.07.2013 - 25.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, spatioase si balcon incapator pentru 4 persoane.
Personal prietenos si foarte serviabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
O parte din camere sunt la strada si e vuietul strazii in timp ce altele sunt cu vedere catre o curte cu cotet de pasari.
   Iulian Flavius S. din Valcea
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am o impresie buna. Imi cer mii si mii de scuze,pt ca nu am putut ajunge la timp la pensiune si am fost nevoit sa renunt la rezevare din motive personale. Doresc sa-i transmite-ti patroanei scuzele mele. Cu alta ocazie,doresc cu cea mai mare placere sa ma cazez la pensiunea elisabeta. Inca o data mii de scuze. Va multumesc mult pt intelegere. Iulian flavius sterpu.
   Simina M. din Geoagiu
nota: 9.7
schedule sejur: 23.06.2011 - 24.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, eleganta, curatenie, transport cu taxi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta cam mare pana la autogara/gara, dar se poate parcurge cu taxi, la un pret rezonabil.
CONTACT UNITATE
Nicoleta Gageanu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,