Pensiunea Silvia din Prejmer

Prejmer, str. Carpatilor, nr. 1203  
la aproximativ 18.7 km de centrul localității Brasov
Alexandru din Bucuresti

Gazda primitoare si amabila Curatenie Liniste

​Capacitate: 21 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Silvia va invita sa petreceti un sejur sau un week-end intr-un loc linistit cu oameni primitori, cu simtul umorului, gata sa va povesteasca dar sa va si arate cum va puteti petrece un weekent sau un sejur cat mai bogat in activitati care mai decare mai interesante pentru petrecera timului dumneavoasta de odihna


Mai puteti beneficia de :
- pescuit de agrement la pastravarile din zona,
- (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cramă
  • check fax
  • check fermă proprie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Szekely Ioan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.