Pensiunea Magnolia din Prejmer

Prejmer, str. Mare, nr. 691  
la 18.9 km de centrul localității Brasov
Sorin Nicolae din Resita

Personalul unitatii foarte ospitalier, camere ingrijite, curatenie deplina, la cerere se serveste mancare foarte gustoasa, cazare si servicii foarte bune in raport cu pretul platit, destul de aproape de obiectivele vizate de noi

​Capacitate: 4 adulți și 4 copii în 2 spații de cazare
La preturile cele mai convenabile,
Va puteti bucura de comfort, liniste, intimitate, aer curat si ospitalitate.

Pensiunea Magnolia este situata pe str. Mare, strada ce leaga drumul national dn10 cu dn11. Acesta reprezinta un mare avantaj deoarece de aici se poate ajunge cu multa usurinta la multe obiective turistice din zona.
Important: camerele nu sunt la strada.

Retineti! Brasovul se afla la (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Untaru Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.