adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Magnolia din Prejmer

Prejmer , str. Mare, nr. 691
la 18.9 km de centrul loc. Brasov  
​Capacitate: 4 adulți și 4 copii în 2 spații de cazare.
La preturile cele mai convenabile,
Va puteti bucura de comfort, liniste, intimitate, aer curat si ospitalitate.

Pensiunea Magnolia este situata pe str. Mare, strada ce leaga drumul national dn10 cu dn11. Acesta reprezinta un mare avantaj deoarece de aici se poate ajuge cu multa usurinta la multe obiective turistice din zona.
Important: camerele nu sunt la strada.
Va asteptam cu mult drag

Retineti! Brasovul se afla la numai 15 de noi.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check plata cu cardul
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Untaru Mariana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,