adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Roditel din Predeal

Predeal , str. Marasesti, nr. 24  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Roditel din Predeal


   Zdeněk B. din Chlumec Rep Cehă
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2017 - 11.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea frumoasă într-un loc plăcut.
Proprietara amabilă, ne-a oferit și cîte-o pătură în plus că era rece și noi sîntem pensionari în vîrstă.
thumb_down
Aprecieri negative:
N-am observat nimic.
   Ionut-Catalin M. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 19.12.2014 - 21.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata si calduroasa.
Personalul primitor si binevoitor, dispus sa ne ajute.
   Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare,luminoasa ,confortabila,curatenia intretinuta permanent in camera si in intreaga pensiune.Desi facusem rezervare doar pt. 7 zile, am stat 10 zile ,in camera 12,care are o perspectiva minunata asupra intregului Predeal.
   Bujorel T. din Rosiori De Vede
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietari foarte amabili, receptivi la cerintele noastre, un sejur placut, fara neplaceri.
   Ion T. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2014 - 14.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit f.bn la pensiunea Casa Roditel .curatenie sI liniste. O sa revenim cu multa placere.
   P. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.09.2010 - 06.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am venit la aceasta pensiune datorita confortului si curateniei. Noi in afara de odihna cam bantuim prin imprejurimi: Babele, Crucea Eroilor, Susai, Trei brazi etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caldura cand temperatura scade substantial noaptea. Sunt perioade cand temperatura este scazuta si in septembrie.
CONTACT UNITATE
Rodica Jakab
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,