adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Oana din Predeal 1 grade

Predeal , str. Vasile Alecsandri, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Oana din Predeal


   George Adrian C. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.02.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate nu am fost contactat de la pensiunea oana !!! si deci rezervarea nu s-a concretizat !!! cam multa neseriozitate la aceasta pensiune !!!
Răspunsul unității:
Pentru o buna comunicare in vederea rezervarii camerelor va rugam sa utilizati numerele de telefon afisate pe site.
   Georgeta din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nici macar nu au binevoit sa-mi raspunda.
   Alexandru din Cumpana
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat din cauza ca nu aveau camere disponibile. Comunicarea a fost ok.
   Denisa din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frigider in camera
televizor
hartie igienica si sapun la baie
camera cu aspect placut
caldura suficienta
plasata la distanta mica de gara
liniste totala
aproape de partia clabucet
gazda primitoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au existat
   Vlad G. din Calarasi
nota: 6.5
schedule sejur: 31.01.2015 - 06.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura suficienta
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la partie mai ingreunat decat se vede pe harta
putin mobilier in camera
   I. din Stefan Cel Mare, Jud. Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2010 - 22.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile au fost bune. Camerele au fost curate, noi ne-am simtit foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazul de la aragaz mergea cam prost. Sa se ajunga la pensiune trebuia traversata calea ferata.
CONTACT UNITATE
Boghiu Sofia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,