adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Meitner din Predeal 3 grade grade grade

Predeal , str. Trei Brazi, nr. 77-78  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
125 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(23 recenzii din 125).

record_voice_over Personal:9.2
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.2

Recenziile hotelului Meitner din Predeal


   Simona M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare , draguta , cu balcon si terasa , zona linistita , curatenia
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-ar fi placut sa imi pot bea cafeaua si sa citesc o carte dimineata pe terasa sau balconul camerei, dar, din pacate, nu exista nici macar un scaun pe care sa pot sta .
Lipsa oricarui fel de mobilier pe balcon sau terasa e un minus din punctul meu de vedere
Faptul ca in week-end s-a cazat un grup tare galagios , care n-a tinut cont ca in hotel mai sunt cazate si alte persoane nu mi-a placut ( regulile hotelului ar trebui respectate de toti cei cazati acolo ).
   din Timisoara
nota: 8.7
schedule sejur: 20.08.2017 - 25.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc cu mult bun gust si oameni de calitate.Mic dejun consistent,cafea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui Bar-Restaurant
   Camelia S. din Baia Mare
nota: 8.2
schedule sejur: 18.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Includerea micului dejun in tariful pe camera.
   Ingrid C. din Braila
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am mai putut ajunge, din pacate, din motive strict personale. Insa am fost aici in alti ani si totul e absolut impecabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista.
   Liliana din București
nota: 5.2
schedule sejur: 04.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cameraa fost ok, curatenie, amplasarea buna, zona liniștită
thumb_down
Aprecieri negative:
Doamnele care se ocupă de hotel nu te fac sa te simti deloc binevenit, as putea spune chiar dimpotrivă. Micul dejun nu il recomand, in primul rand pentru metoda si timpul de servire, in al doilea rand pentru ca daca, din greseala, ai un copil de putin peste doi ani, care se joaca in sala, o doamna va veni sa tipe la el sa stea cuminte la masa, iar daca copilul nu ascultă, aceasta va lua atitudine si il va pune personal la masa (la faza asta nu stiam daca sa rad sau sa ii torn mancarea in cap).
In timpul zilei dusul il vei face, cel mai probabil, rece.
   Madalina Marcels din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2017 - 29.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat .liniste.ospitalieri
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.06.2017 - 01.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea hotelului, linistea, camera destul de spatioasa, privelistea oferita, felul cum este aranjata si ornamentata curtea interioara.
   Mihaela din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 23.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia este exemplara, hotelul are standarde de cel putin 4* din toate punctele de vedere. Locatia este superba, linistita si curtea frumos amenajata si imensa. Micul dejun este foarte bogat, iar comparativ cu alte locatii din Predeal tarifele sunt foarte mici. Cu siguranta vom reveni aici cu mare drag.
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult Dna Mihaela si va asteptam si alta data cu multa placere
   Cristina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2017 - 21.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O experienta deosebit de placuta. Recomand cu mare incredere hotelul Meitner pentru curatenie, camere spatioase, mic dejun bogat si sanatos, amabilitatea personalului si locatia excelenta in care este amplasat.
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult pentru aprecieri si va asteptam si alta data cu multa placere!
   Mihai din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.06.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut o rezervare pentru doua nopti, 02.06. - 04.06., confirmata de la receptie prin email in data de 24.05.2017. In ziua in care trebuia sa ne cazam, 02.06.2017, am sunat la receptie ca sa anuntam ca vom ajunge mai tarziu, dupa ora 20:00, primind cofirmare ca nu este nicio problema si ca suntem asteptati. Aproximativ la ora 23 am ajung la hotel iar doamna care era la receptie ne-a informat ca nu mai are camere, pretinzand ca nu putea sa ne tina camerele rezervate avand in vedere ca nu sunasem ca sa anuntam ca venim. Ulterior a verificat telefonul si si-a dat seama ca a vorbit cu noi in cursul zilei. Intre timp in receptia a venit o doamna, despre care am presupus ca este proprietar al hotelului. Aceasta doamna a avut o atitudine foarte nepoliticoasa, incepand sa tipe in receptia hotelului ca sa plecam ca nu mai sunt camere libere si ca nu vrea sa deranjeze clientii deja cazati. Cand i-am aratat emailul de confirmare a rezervarii si istoricul conversatiilor din telefon, de unde se observa ca sunasem in cursul zilei, a pretins ca ea nu putea sa ne tina camerele rezervate avand in vedere ca acestea nu erau platite. Mentionez ca in emailul de confirmare a rezervarii este specificat ca nu se solicita plata unui avans pentru garantarea rezervarii. Consideram ca persoanele cu care am vorbit in receptia hotelului au avut o atitudine lipsita de respect si de profesionalism, poftindu-ne sa parasim hotelul si fara a face nici cel mai mic efort pentru a gasi o variana alternativa de cazare.
Răspunsul unității:
Stimate Domn,ati efectuat pe acest site o rezervare cu o luna inainte de data inceperii sejurului ,timp in care nu ati reconfirmat niciodata rezervarea .Conform conditiilor de rezervare de pe acest site aveati obligatia sa reconfirmarti sosire dvs cu 1 zi inainte de inceperea sejurului asa cum a fost mentionat si in raspunsul automat pe care ati primit confirmarea rezervarii in urma cu o luna .Mai mult pentru rezervarea nu a fost achitat nici un avans . In ziua in care ar fi trebuit sa incepeti sejurul ati ajuns dupa ora 23.00 cu mai putin de o ora ininte de a se termina ziua. V-am cautat la telefon in ziua respectivas dar nu ati raspuns,posibil ca nu ati avut acoperire Noi v-am confirmat rezervarea cu o luna ininte ,nu v-am obligat la plata avansului ,dar dvs nu v-ati achitat de obligatia de a reconfirma rezervarea nici cu o zi inainte si nici in ziua respectiva .Nu este adevarat ca ati purtat o discutie telefonica cu mine in ziua respectiva si nici nu am confruntat la ora 23.00 cu dvs istoricul conversatiilor. Ati venit la ora 23 .00 si ati inceput sa faceti scandal si sa deranjati tot hotelul motiv pentru care din respect pentru cei care dormeau si i-ati deranjat ,v-am invitat politicos sa parasiti hotelul . Drept urmare turistii care au fost deranjati v-au acordat nota 1.
   Mirela din Turnu Magurele
nota: 9.2
schedule sejur: 03.02.2017 - 06.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste,proprietara foarte amabila,voi reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa restaurant,macar pentrumicul dejun...
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri.Avem restaurant si servim zilnic micul dejun .Este scris si la receptie sub tarife. Restaurantul functioneaza pentru grupuri organizate cu meniuri tip bufet ( Pachete de servicii pentru Paste, Craciun,Revelion,seminarii,teambuilding-uri,nunti,botezuri,evenimente ,erc.Ne pare rau ca nu am stiut ca doreati micul dejun. Eram jos in restaurant. De obicei cei interesati anunta la sosire sau de cu o seara inainte .Ne cerem scuze si data viitoare va vom oferi cate o cafea gratis din partea noastra !!
Va mai asteptam cu multa placere si alta data .
   Nelu D. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2017 - 06.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, ospitalitatea ,micul dejun foarte bine pregătit și foarte consistent la prețul plătit ,căldură
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult si va asteptam cu placere si alta data !
   Mihai din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.01.2017 - 30.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mari, mobilier modern, personal amabil
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult si va asteptam cu placere si alta data !
   Marilena D. din București
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ce pot spune e ca nu am mai întâlnit asa ceva ! Lipsa totala de profesionalism! După ce am confirmat cazarea ai am ajuns in Predeal, evident ca stimabila doamna nu a mai răspuns la telefon . Nu recomand !
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Tariful
   Lidia din Focsani
nota: 9.3
schedule sejur: 03.01.2017 - 05.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, mic dejun extraordinar
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele sunt foarte moi, incomode
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult si va asteptam si alta data cu multa placere!
   Cristina din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.01.2017 - 08.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, căldură, liniște, peisaj superb.
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult si va asteptam si alta data cu multa placere !
   Alina D. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.12.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Au anuntat cu o zi inainte sa ajungem in Predeal ca nu mai au caldura.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Prost gust
Răspunsul unității:
Ne pare rau dar a trebuit sa schimbam la centrale o pompa Wilo care a costat 2450 lei si fara de care am fi fost pusi in situatia de a nu putea oferi conditii de cazarea normale cu atat mai mult cu cat temperatura exterioara era foarte scazuta si mai mult trebuia sa ne asiguram pentru sezonul de varf ( sarbatorile de iarna ).Ca sa nu va stricam sejurul ,noi v-am anuntat si v-am si recomandat o alta locatie cu locuri diponibile.
Nu va inteleg ,ati fi preferat sa fiti cazati la noi in frig ?
   Liliana Luminita din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel foarte curat. Cu asternuturi si prosoape impecabil de curate. In camera a fost cald. Mobilierul nou. Gazde foarte primitoare. Negresit vom fi din nou oaspetii acestui hotel select
   Marilena din Constanta
nota: 9.2
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curte frumoasa,personal amabil,totul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Cristian I. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 15.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, personal foarte amabil
Locatie frumoasa
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu multa placere si alta data
   Mihai Gavril din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost de mai multe ori la Meintner si revin de fiecare data cu drag.
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult si...... La multi ani cu cat mai multe realizari!
Va mai asteptam si alta data cu multa placere !
   George din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 28.10.2016 - 30.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, calduroase, curatenie, liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal net
   Elmaz din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 23.09.2016 - 26.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, curatenia, amabilitatea personalului,
   Georgeta din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, curățenie, personal amabil, locație frumoasa si linistita
   Mirel din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 06.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare bune pentru camere. Liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa de organizare la receptia hotelului. Camera rezervata initial cu balcon a fost ocupata de altcineva pana am ajuns la hotel
   Irina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște
- curățenie
- personal primitor
- priveliște extraordinara
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu funaționa wifi-ul în camera
   Alexandru Laurentiu N. din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,aranjat,personal amabil,discret totul in limita bunului simt
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ne putem plinge de ceva.
   Mihai din Slobozia
nota: 9.5
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea este foarte buna , pe drumul spre Trei Brazi .Hotelul este foarte linistit ,spatios si are o curte frumoasa . Camera extinsa sau superioara cum apare pe site este imensa si are doua balcoane . Camerele sunt curate si spatioase . Micul dejun este mai mult decat suficient . Nu am reusit sa-l terminam in nici o dimineata . Personalul este amabil .
thumb_down
Aprecieri negative:
Exista un minus : conexiunea la internet .In camerele de la parter nu se prindea deloc .la etajul unu unde sunt camerele superioare se prinde foarte greu.
   Calin din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 04.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona.
Liniște.
Avem o tara frumoasa.
Muțumesc lui ”Turist info. Ro”.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aș fi dorit o panoramă mai bună, deschisă, largă a munțillor și a pădurii.
   Marian din București
nota: 9.7
schedule sejur: 10.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul camerei (dublă superioară, cu vederea pe față);
-curățenia;
-curtea interioară, cu locuri de relaxare;
-raportul calitate - preț;
-liniștea;
-personalul civilizat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut
CONTACT UNITATE
Carmen Matei
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,