adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Napraforgo din Praid 3 grade grade grade

Praid , str. Minei, nr. 55A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Napraforgo din Praid


   Claudiu din Arad
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere comfortabile , spatiu de joaca pentru copii , curte mare , curatenie.
   Georgiana din Tulcea
nota: 9.2
schedule sejur: 16.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia era la ea acasa!
Are curte mare dotata cu locuri de joaca pt copii.
Aproape de salina
thumb_down
Aprecieri negative:
Propietarii locuiesc in aceiasi curte...din punctul meu de vedere reprezinta un minus
   Mihail din Chisinau
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2016 - 09.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Salina Praid
Curtea bine amenanjată
Garsoniere bune
Stăpînii sunt bravo
   Marian din Iasi
nota: 3
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat deoarece nu mi-a placut modul de abordare a proprietarului
-nota 9 pentru promtitudine
thumb_down
Aprecieri negative:
Proprietarul trebuie sa inteleaga ca turisti il ajuta pe el si nu invers (ex: cand am discutat cu el la telefon mi-a transmis ca ma poate ajuta cu o cazare la el )(cand l-am intrebat in ce consta ajutorul ca eu prin ajutor inteleg ceva gratis sau un pret negociabil ceva de genul acesta , a zis ca ma ajuta sa ma cazez la el)( domnule proprietar am impresia ca nu discutam in limba romana eu daca am solicitat cazare la pensiune dumitale era pe bani de care beneficiai dumneata deci ajutorul era la dumitale nu la mine) nota 3 pentru comunicare
   Daniel din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune placuta si cu oameni primitori,conditii foarte bune!O sa revenim cu drag!
   Virginia M. din R. Moldova
nota: 10
schedule sejur: 19.05.2014 - 29.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Stapinii sunt niste persoane foarte receptive si de mare ajutor in caz de nevoie. Garsonierele sunt spatioase si dotate cu tot necesarul. Am ramas multumiti de odihna si daca mai venim la Praid vom cere cazare numai la aceasta pensiune. Toata informatia afisata de catre proprietar pe net corespunde realitatii, asta ne-a bucurat cel mai mult. Curtea este mare si copii au spatiu necesar pentru joaca. Stapinii pastreaza curatenia pe intreg teritoriul pensiunii, pastreaza linistea si au grija de toti oaspetii. Distanta pina la salina este cam 500m, cu mare drag faci o plimbare. La jumatate de distanta in curind se va deschide o piscina cu apa sarata si va fi foarte aproape de pensiune. La general avem doar impresii bune si recomandam pensiunea data tuturor ce iubesc linistea si odihna activa in acelasi timp.
   Luminita G. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost extraordiner,curatenie,intimitate,aer curat, verdeata ,loc de joaca ptr. Copii,gazdele f. Primitoare, ne-am intors relaxati,sper sa revenim cat de curand.
   Voinea V. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare. Ne-a dat niste informatii foarte bune despre atractiile din zona.
Camera a fost foarte spatioasa dotata cu tot ce este nevoie.
   Cristian S. din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost nevoit sa anulez rezervarea din cauza unor probleme medicale ale copilului insa proprietarul a fost foarte intelegator.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri de adaugat. . .
   Dana N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.04.2011 - 21.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ireprosabil. Distanta fata de salina a fost relativ mica (500m), ceea ce era o plimbare placuta in fiecare zi. Curatenia la superlativ, amabilitatea gazdei de asemeni. Am stat o saptamana si a fost o placere. Ne-am intors deconectati si relaxati total pentru stresul si nebunia Bucurestiului.
CONTACT UNITATE
Fulop Ferenc
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,