adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Kelemen 2 din Praid

Praid , str. Viz, nr. 704/a  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Kelemen 2 din Praid


   Iulian din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 16.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cladire noua si mobilier nou. Totul facut cu gust.
Curatenie impecabila.
La chicineta gasesti tot ce ai nevoie. Ne-a impresionat ca am gasit burete de vase nou.
Loc de joaca pentru copii. Trambulina si masa de tenis au fost cele mai iubite de copii nostrii.
Gazde primitoare si prietenoase. Nu te deranzeaza mai mult decat e cazul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Hota de la chicineta pare sa fie montata doar de decor (nu are tubulatura catre exterior la stutul special prevazut la partea superioara a hotei).
La TV erau putine programe in limba romana, nici unul special pentru copii....asta in cazul in care ploua si trebuie sa stam in casa.
   Elena din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 11.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand proprietarii care desi nu am interactionat prea mult cu ei pareau a fi super amabili.
Curatenia, camera, locul de joaca pentru copii, curtea....totul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un singur minus...si sigur a fost o chestie izolată: patul mare scartaia la fiecare miscare din timpul somnului...
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,