Pensiunea Bogada din Praid grade grade grade

Praid, str. Noua, nr. 210/B  
Nota 9.47 / 36 recenzii 10 - Excelent !
Mirela din Ilfov

Locuri de joaca pt copii formate din tobogane, leagane, trambulina, jucarii multe in foisorul dedicat lor, am avut jucarii chiar si in camera. Camera curata, bucatarie utilata cu de toate. 2 foisoare in curte, un gratar.

​Capacitate: 14 adulți și 9 copii în 6 spații de cazare
Pensiunea Bogada***este situata in statiunea Praid, in apropierea centrului localitatii, pe o strada linistita( la 800 m de salina) si la 50 m de centrul medical de permanenta.

Pensiunea a fost gandita si construita(2011) in asa fel incat sa asigure confort maxim si intimitate pentru oaspeti . Oferim spatiu verde cu loc de joaca 200mp si pe timp nefavorabil un loc de relaxare si de joaca acoperit.
Cazarea (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check spalătorie
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Gall Margit
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.