Pensiunea Anciupi din Praid grade grade grade

Praid, str. Principala, nr. 1073C  
Nota 9.11 / 49 recenzii 10 - Excelent !
Eugen din Arad

Îmi place totul, nu am sugestii de îmbunătățire, oricum proprietara văd că a făcut îmbunătățiri fata de anii trecuți

​Capacitate: 18 adulți și 20 copii în 9 spații de cazare
Pensiunea Anciupi este situatã în centrul stațiunii Praid, la doar 600m de salinã. Parcarea se afla la nr. 1073/C.

Cazarea se asigurã în 4 camere decomandate si 5 garsoniere, dispuse în 3 corpuri de clãdire, ideale pentru familii cu copii, fiecare dispunând de câte 2-4 locuri, tv cablu si baie proprie cu duș și grup sanitar.

Curtea primitoare își așteaptã oaspeții cu o parcare ingrãditã, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Veres Annamaria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.