adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Kacso din Praid

Praid , str. Principala, nr. 416  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Kacso din Praid


   Imola V. din Cluj-napoca
nota: 6.7
schedule sejur: 03.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona liniștită, foișor drăguț, wireless in camere, camere mari și spațioase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curățenia lasă de dorit, mai ales în baie, toaleta nefunctionala, personalul unității relativ ok, lipsa căldurii la sosire (sunați înainte de a ajunge pentru a da drumul la centrala termică), în unitate nu se fumează!
Răspunsul unității:
Pentru serviciile de curatenie nu am primit inca reclamatii de la niciun turist, camerele au fost pregatite in acelasi fel intotdeauna.
Toaleta este functionala, a functionat inainte si dupa plecarea turistilor (poate nu au stiut cum se foloseste bazinul).
In legatura cu incalzirea, avand in vedere ca nu am solicitat avans, intelegerea era sa fim contactati telefonic inainte de sosire (caz in care camerele ar fi fost incalzite din timp), pentru a se confirma fermitatea rezervarii. Nu am fost contactati, cu toate acestea am pastrat camerele, cu riscul ca turistii sa nu se prezinte.
Legat de comportamentul turistilor, avand in vedere ca mai aveam turisti cazati in pensiune, nu s-a respectat ora de liniste si pana la orele 01:00 noaptea s-a intretinut o atmosfera galagioasa, cu muzica si discutii sonore, cu vocabular extrem de vulgar.
   Ioan I. din Bistrita
nota: 9.3
schedule sejur: 16.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul , linistea si siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Departe de anumite puncte de interes.
CONTACT UNITATE
Kacso Bela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,