adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Floare de Crin din Pojorata

comuna Pojorata , sat Pojorâta, str. Comuna Pojorata  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Floare de Crin din Pojorata


   Ioan Gheorghe P. din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 12.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, mancare gustoasa, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Panoul de informare pentru pensiune este pus prea aproape de drumul pe care trebuie sa virezi si se trece de el ca apoi sa trebuiasca sa intorci masina.
   Octav-alexandru R. din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine din toate punctele de vedere: curatenie, camere mari, caldura ,bucatarie excelenta cu multe preparate traditionale realizate din gospodaria proprie la preturi super bune ,personal amabil, parcare mare si pazita , loc de joaca si picnic in jurul pensiunii , etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa balcon la camera in care am fost cazat (explicatia notei 9 la confort), dar nici nu am achizitionat pachet de paste fata de alte persoane cazate in pensiune in aceeasi perioada ;
-lipsa semnal wi-fi la etajul 2 ;
-semnal slab vodafone la pensiune ;
   Mihaela E. din Focsani - Vrancea
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde care stiu sa faca turism .
Ospitalitatea celor de la aceasta pensiune ar trebui imprumutata de toti accea ce fac agroturism.
Mancare multa si buna, fara sa se repete preparatele din meniu.
Pregatirile pentru Revilon si seara bucovineana au fost la mare inaltime !
Puncte de atractie in zona, usor accesibile .
Multumim celor ce s-au ocupat de toate aceste pregatiri .
Va dorim sa aveti ocazia sa gustati din bucuriile de aceasta pensiune de patru margarete .
Răspunsul unității:
Multumim D-NEI enache mihaela, VA MAI asteptam....din pacate nu putem multumii pe toti turisti
VA salutam SI SA aveti UN AN BUN CU multe succese!
CONTACT UNITATE
Anca Erhan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,