adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Panorama Pietrei Craiului din Plaiul Foii

Plaiul Foii  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Panorama Pietrei Craiului din Plaiul Foii


   Popa C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.05.2017 - 20.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitatlitate
-personal foarte amabil
-confort ,curatenie
-un peisaj de vis!
   Diaconescu din Campulung Arges
nota: 8.7
schedule sejur: 28.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera & bucatarie curate, cabana isi merita numele de "panorama"
thumb_down
Aprecieri negative:
In functie de resursele financiare, ar fi frumos ca la bucatarie pachetul "de baza" disponibil (sare, ulei, zahar) sa includa si ceva pliculete de ceai / cafea pentru micul dejun.
   Vasile din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In perioada respectiva nu au fost locuri, dar comunicarea cu hotelierul a fost OK.
   Gina T. din București
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi nu am reusit sa obtin o rezervare, din cauza unei comunicari defectuoase a turist info cu pensiunea, atunci cand am vorbit cu proprietara(administratora) pensiunii am fost impresionata placut si mi-a parut si mai rau ca nu am reusit sa ma cazez la aceasta pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sunat proprietarul imediat dupa ce am confirmat ca doresc o rezervare la pensiunea Panorama Pietrei Craiului pentru ca am asteptat sa fiu contactata(am dat toate datele pe site-ul turist info). Proprietarul mi-a spus ca nu m-a putut contacta sa-mi confirme/infirme rezervarea pt ca nu a primit de la turist info niciun element de contact.

Disclaimer TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a raspunde solicitarilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. In cazul in care nu se raspunde solicitarii de cazare, responsabilitatea apartine exlusiv hotelierului in cauza. Va multumim.
   Sorin din Calarasi
nota: 9.5
schedule sejur: 11.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, confort, amplasare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul de la Zarnessti pana la Plaiul Foii , foarte rau.
   Iulia B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase ce ofera o super priveliste, de unde si denumirea "Panorama...". Camerele sunt foarte curate si momentan nu sunt dotate cu televizor (aspect pozitiv din punctul meu de vedere). Gazdele sunt foarte amabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi binevenita plantarea unor copaci in fata pensiunii si mai ales pe drumul ce duce spre pensiune.
   Cojocaru Niculae C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2011 - 01.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatii generoase in camere luminoase proprietarii amabili, pozitia vilei f. buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul din Zarnesti pina la plaiul foii f. rau.
   Catalin M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.09.2011 - 04.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare si primitoare,
- baie foarte curata,
- priveliste incredibila,
- personal foarte amabil.
   Gabriel G. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.05.2011 - 29.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil ne-a oferit carbunii pt gratar, digestiv inainte de masa, palinca, din partea casei, mereu veneau sa se intereseze daca totul e bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul e foarte rau de la Zarnesti si am crezut ca nu mai scot masina vie de acolo, mai ales ca a mea e destul de joasa (toyota auris).
CONTACT UNITATE
Somorai Feri
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,