adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Rotonde din Paraul Rece 3 grade grade grade

Paraul Rece , str. Valea Rasnoavei, nr. 63 (la aprox. 8.7 km de centrul loc. Predeal)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Rotonde din Paraul Rece


   Irina C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul, de la cazare, curatenie, caldura in camere, pana la mancare (diversificata, multa si delicioasa!)
Răspunsul unității:
Va multumesc frumos pentru apreceri.va rog sa nu uitati ca dumneavoastra ,oaspetii mei deosebiti,ma ajutati sa daruiesc toata aceasta energie pozitivă .
   Andrei C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 08.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Deci lume buna care vreti sa fiti cazati la aceasta pensiune e de vis. Mancarea super buna desertul nemaipomenit priveliste catre munti de nu iti vine sa mai pleci. Daca ai noroc de mai su ninge totul e ca un povesti. Omenia si energia pozitiva transmisa de doamna Elena va asigura bunastarea totala. Merita incercat :)
   Vasile din Buzău
nota: 8.8
schedule sejur: 21.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, liniștea,aerul curat și tare, confortul și curățenia în cameră parcă te invită să revii din nou în acest loc.
Gazda foarte primitoare și amabilă.
   Adina C. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut atmosfera intima si amabilitatea gazdelor.
Camera spatioasa si mancarea, nu pot sa ma plang, a fost buna (avand in vedere ca pretul nu a fost unul foarte mare). Am avut loc de parcare fara probleme.
Am solicitat mancare si inafara programului de masa si au acceptat desi avand in vedere ca am fost de revelion erau destul de ocupati. Frumos. N-am prea multe sa reprosez avand in vedere ca pretul nu a fost unul mare pe tot pachetul. Sigur n-a fost foarte sofisticat insa raportul pret-calitate mi s-a parut echitabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Avand copii mici am cam avut emotii cu balustrada scarii. Deasemenea avand in vedere ca am platit un pachet de revelion recomand informarea asupra programului, meniului care a fost stabilit. In plus, n-ar strica un minibutique in interiorul vilei (cu sucuri si alte produse care sa completeze ceea ce poate oferi gazda, avand in vedere ca in zona nu exista nimic de genul asta). A si era sa uit. Am si eu un fix. Dulceata de dimineata. :). Nu e prima pensiune unde primesc banuti din aceia de hotel extraprelucrati. Dadea mult mai bine o dulceata de casa.
   Costel M. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu le cunosc
thumb_down
Aprecieri negative:
Am vrut sa am un sejur in perioada sarbatorilor si era postata ca oferta, dar am fost refuzat printr-un email. Va multumesc.
   Petre P. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 15.06.2011 - 16.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort extraordinar, personalul de serviciu extraordinar, servire extraordinara, comunicare exceptionala
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolarea fonica intre camere cam deficitara
   A. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 24.12.2010 - 26.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ma speriasera nitel criticile gasite pe net, dar totul a fost peste asteptari. Mancarea preparata in casa, portii uriase, curatenie peste tot, imprejurimi excelente, gazdele foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca vrei sa mergi in Predeal in fiecare zi si nu esti cu masina, e cam dificil. Dar ca sa stai acolo sau sa pleci in plimbari de acolo este excelent. Am cam vrea sa repetam experienta vara :)
CONTACT UNITATE
Elena Brebenel
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,