adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Razvan din Parang 3 grade grade grade

Parang , str. Parangul Mic, nr. B 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii La Razvan din Parang


   Iulian T. din Tangstedt
nota: 10
schedule sejur: 27.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost satisfacut de ospitalitatea cu care am fost primit si cazat,f.multumit de serviciul de serviabilitate din restaurant ,si promtitudinea rezolvarilor cerintelor.Scuze pt. Antarzaierea i presiilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri.doar o mica sugestie: atentie la saltele:
   Attila B. din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera placuta si familiara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imbunatatirea calitativa a spatiului de locuit. Unele chestii aratau uzate.
   Constantin din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 02.07.2016 - 05.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru iubitorii de munte locatia este ideala. Gazdele sunt foarte amabile. Mancarea farte buna.
   Horatiu din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 28.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apreciez corectitudinea ofertei de pe website, buna organizare si caldura si ospitalitatea gazdelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme cu debitul apei curente pe 31.12 cand s-a aglomerat statiunea si cabanele din zona.
As sugera latirea si delimitarea zonelor (schiori, saniute, monitori cucursanti) pe pista de ski. Totodata ar fi un plus daca autoritatile locale s-ar implica mai mult si ar furniza apa catre tunurile de zapada, necesara pentru intretinerea pistelor.
CONTACT UNITATE
Marica Laura
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,