Pensiunea Teo Andreea din Panaci grade grade grade

Panaci, sat Panaci, str. Principală, nr. 87A  
la aproximativ 14.9 km de centrul localității Vatra Dornei
​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Casa Teo Andreea este amplasată într-o zonă liniștită din Panaci aproape de Staţiunea balneoclimaterica Vatra Dornei . Va așteptăm la poalele munților Calimani, sa simțiți aerul curat de munte în orice anotimp și sa admirați privelistea magnifică. Ne adresam tuturor turiștilor care caută liniște și relaxare. Casa este aproape de Fabrica de apa Aqua Carpatica .
Se pot vizita următoarele (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Negrea Lidia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.