adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Agroturistica Elena din Panaci

comuna Panaci , sat Drăgoioasa (la aprox. 14.9 km de centrul loc. Vatra Dornei)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Agroturistica Elena din Panaci


   Claudia din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fabulos, totul!
Ai tot ce iti trebuie, mai ceva ca la tine acasa. Peisajul minunat.
Proprietarii super oameni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Niciun minus.
   Lucian din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune minunata,intr-o priveliște de poveste cu relaxare garantata. Tot ce ai nevoie îți este pus la dispoziție. Superb! Gazda de nota zece. Felicitări!
thumb_down
Aprecieri negative:
O sugestie ar fi un leagăn sau un sizlong în aer liber pt a putea admira priveliștea.
   Dan din Rm. Sarat
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.12.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervare pentru 400 lei integral pe zi si inainte de cazare au solicitat 500 lei pe zi. Jalnic.
Specific romanesc.

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Ciprian din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 18.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata cu adevarat in inima muntilor, intr-o zona mirifica si linistita potrivita pentru cei ce vor sa scape de agitatia oraselor. Conditiile de cazare au fost excelente, camerele mobilate cu tot ce trebuie, nou si modern, fiecare camera dotata cu balcon si baie proprie. Bucataria utilata complet, foarte modern si foarte spatioasa. Exista un living spatios, cu toate dotarile necesare, unde se poate lua masa, si de ce nu, organiza,o petrecere. Curatenie exemplara. In curte se afla si un foisor cu gratar. Un plus pentru gazde, care au dat dovada de o ospitalitate ce le face cinste.
Nota 10 din partea noastra si vom reveni cu placere.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,